En ik kots op jullie moraalridders alleen voor jullie zou het internet niet moeten bestaan, onbeduidende mannetjes, die geen mening hadden, of durfden te hebben, en waar zeker niemand naar geinteresseerd was.
In de pek en veren en in de hete olie, voor een gitaar, stelletje idioten.
Get a live.. Wat een genot als het forum weer eens wat dagen eruit ligt, wat zullen jullie beroerd zijn die dagen, net als toe het internet nog niet bestond. Onbeduidend terug jullie hol in
Wat voor straf hebben jullie mongolen dan voor ogen voor iemand die een echte misdaad begaat ?
Nooit een cassettebandje gehad, nooit een nummer, een spelletje, een film, software..ect,ect gedownload van het net. Stelletje farizeeers
Laatst gewijzigd door benwave; 26 december 2010 om 17:07
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen![]()
For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.
ja, juist, het internet is hèt medium om ongenuanceerd kort door de bocht te gaan, alleen geeft het ook de mogelijkheid daar even op attent te maken. Er is namelijks niks fout aan om te melden dat illegaal downloaden of fake gitaren verkopen als principe gewoon asociaal is. En ik zeg het als muzikant die er last van heeft. Hoe zit het met jouw cd verkoop?
Kijk: als die CD een tientje moet kosten heb ik daar geen probleen mee, het probleem van de stagnerende cd verkoop zit 'em wat mij betreft in de asociaal hoge prijzen die voor een CD worden gevraagd. €23,- is toch gewoon absurd veel geld voor een zilverkleurig schijfje met liedjes erop?
Ik begrijp gewoon niet waarom muzikanten naast een gewoon werkend bestaan ook persé rijk willen worden, waarom ze vier huizen nodig hebben en twaalf auto's, waarom iedereen die meedraagt aan het tot stand komen van een liedje of cd denkt dat er dan meteen elke dag rosbief gegeten moet worden, we zijn toch allemaal een instrument gaan spelen omdat we het leuk vonden om zelf muziek te maken?
Favorieten/bladwijzers