Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1162 van 1214 EersteEerste ... 1626621062111211521160116111621163116411721212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.611 t/m 11.620 van 12136
    Senior Member

Standaard

Als je die lpb even op een andere plaats neerzet, en even met de pluggen speelt dan kan er volgens mij nog wel een stukje af
    Lekker compact met lekkere pedalen
    Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
    Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
    Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"

Senior Member

Standaard

Hej je hebt wel leuke pedalen enzo, maar ik vind het wel een beetje een bende

Is het niet handig om achteraan een soort bakje te maken en daar alle voedingen en spul in te mieteren? Athans, Zo zou ik het doen
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maleco Bekijk bericht
    Als je die lpb even op een andere plaats neerzet, en even met de pluggen speelt dan kan er volgens mij nog wel een stukje af
    Lekker compact met lekkere pedalen
    Die volg ik even niet...

En ja het is een beetje een bende maar het werkt prima. Ik zou willen dat met name de Blackstar-adapter en de Onespot niet zulke verschrikkelijk lange snoeren hadden, maar op zich lukt het nog aardig om het weg te werken - in de praktische zin van het woord.

Senior Member

Standaard

Ik dacht dat de lpb wat veel ruimte had ivm de jacks aan de zijkanten, als je daar een pedaal zet met jacks aan de bovenkant kan het allemaal weer wat in elkaar schuiven was maar een hersenspinsel hoor
    Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
    Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
    Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    weer eens een up-toe-deet-fotootje.

Ik heb een stukje afgezaagd, omdat ik ruimte over had. Volgorde is in principe als volgt: DT-10, LPB-1, HT-Drive, Rat, Freqbox, Vribratrem, Holy Grail, DD-7.

Dan heb ik nog een A/B-switch die ik aansluit indien nodig, en die dient om te schakelen tussen versterker en PA/allrange. Omdat ik dat bij mijn afgelopen optreden, repetities en thuis niet gebruik, heb ik hem ook niet aangesloten. Hij ligt nu alleen op m'n plank omdat ik een deurbel erbij heb ingebouwd die dient als tap tempo voor de DD-7.
    aardige collectie pedalen, maar erg jammer dat het zo'n zooitje is.. En ik blijf het gevaarlijk vinden: zo'n 230V stekkerblok bovenop je bord...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maleco Bekijk bericht
    Ik dacht dat de lpb wat veel ruimte had ivm de jacks aan de zijkanten, als je daar een pedaal zet met jacks aan de bovenkant kan het allemaal weer wat in elkaar schuiven was maar een hersenspinsel hoor
    Achzo. Ik kan de LPB een stuk compacter opstellen, maar ik houd liever wat ruimte over daar beneden opdat ik de bovenste drie pedalen ook nog kan bedienen (incl. de mix op de holy grail) zonder aan de Blackstar of DT-10 te zitten.

Senior Member

Standaard

@FruscianteFan: Erg slim om de knoppen van de Blackstar te vervangen!
    De originelen zijn onafleesbaar namelijk.

Verder mooie pedalen, maar ze verdienen echt wel een netter bord!

Senior Member

Standaard

tsjah, eigenlijk wil ik overal van de MXR knoppen op, want die zijn nog glow-in-the-dark ook (Rat trouwens ook, maar minder). Maar daar heb er maar één van en die zit op de Holy Grail.

En ach, plank is van ondergeschikt belang. De pedalen werken, zijn fijn, de plank zelf weegt niks, en past precies in een sporttas.

daarnaast heb ik het geld niet om de echte shit te kopen. Ik schrik me al wild als ik bedenk dat ik voor rond de €1000 aan pedalen heb!
    Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 20 december 2010 om 17:52

Senior Member

Standaard

@FruscianteFan waar gebruik je eigenlijk die moog voor? Want wat ik zo hoor op youtube denk ik, waar in vredesnaam zou je zo'n pedaal voor gebruiken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    tsjah, eigenlijk wil ik overal van de MXR knoppen op, want die zijn nog glow-in-the-dark ook (Rat trouwens ook, maar minder). Maar daar heb er maar één van en die zit op de Holy Grail.
    Ik ben even nieuwsgierig hoe je de originele knoppen van de Blackstar hebt verwijderd. Die van mij zitten nog al vast.
    Gewoon eraf trekken?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten