Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Ach, ik vind mijn setje erg bescheiden. Geen bullshit, gewoon 2 goeie gitaren en een goeie stack.
@minoin: topsound is het zeker. Geen bullshit er om heen en het gaat tering hard. Ik werk nog steeds volgens het less is more principe. Eerst maar eens een goeie basis sounds krijgen en dan verder kijken naar effecten. Ben nu pas voorzichtig aan het kijken voor een delay pedaal
Had mijn setje nog nooit gepost! Klein, maar voor mij erg fijn.
Het gaat hier om een omgebouwde London city Protube FT100(van combo naar top) en een cabinet van Tube-town (2x12) met celestions V30's!
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Vette set up Thomas!Die Ibanez Paul Gilbert is prachtig!
Op de foto is te zien een Marshall JCM2000 DSL+Marshall 1960A limited, Roland JC120 (oude versie), Marshall 2x12" cab (in 4x12" behuizing, staat achter de kerstboom), Maquis top (beetje straatje van London City etc, doet het helaas niet meer op moment) en een Marshall 1912 1x12" met V30 en open back.
Gitaren die te zien zijn is een Epiphone LP honeyburst en een Gibson LP Studio.
Je pedalboard ligt bovenin de foto?
Favorieten/bladwijzers