Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1157 van 1214 EersteEerste ... 1576571057110711471155115611571158115911671207 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.561 t/m 11.570 van 12136
    Senior Member

Standaard

@ Nielsje: Waarom zou ik? Dit ziet er veel beter uit, én je bespaard Velcro. Doosje is een soort patchbay achtig. De 2 onespots worden daarmee gevoed, én het is m'n output. De Line 6 gaat daar heen en die gaat weer in de versterker. Dit heb ik gedaan omdat ik anders steeds de Line 6 er van af moet halen om de plug er in te steken.

@ Herman: Thanks! De M9 is echt een tof ding. Analoge pedalen zijn fijner vind ik, maar dit is gewoon zo ontzettend makkelijk! Het moest ook handzaam zijn omdat ik veel met het OV reis (studeren aan Rockacademie enzo).
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Hang een expressie pedaal aan de M9 en je hebt dubbele mogelijkheden!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    |Ik zou ook de Barber SS (super sport) eens meenemen in je verlanglijstje! Is goedkopeer dan de Mudhoney, al zag ik die 2e hands op marktplaats staan?
    Bedankt voor de tip!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    dat vind ik een slechte keuze voor mid-gain, of onze smaak over MID GAIN verschilt nogal
    Hmmm, vond hem op de proguitarshop demo nog redelijk mid gain kunnen ook, met de boost uit dan. Gain onder de helft houden vond ik toch wel erg lekker klinken, maar ik moet hem nog eens in het echt beluisteren.
    Mid gain als in Led Zep achtige drive dan, ik zoek gewoon geen beukend metal geweld oid.

Senior Member

Standaard

en nu nog een goede camera

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    en nu nog een goede camera
    dat maakt toch niet uit bij pedalboards... alsof je graag de pedalen in detail in beeld wilt hebben..

OT: Jonesd, Cool bordje hoor alleen waarom de tubescreamer vervangen voor een SD-1?

Senior Member

Standaard

normaal gesproken maakt mij het ook niet veel uit, maar dit topic heeft toch als titel "post FOTO'S van jullie......" dan lijkt mij een deugdelijke camera toch wenselijk.
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 14 december 2010 om 13:11

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Dit topic het toch "post FOTO'S van jullie......"
    dan lijkt mij een deugdelijke camera toch wenselijk.
    Nee, dan had er wel: "post goede, scherpe en artistieke foto's van jullie..." gestaan.

@jonesd: we herkennen de pedalen, het bordje en zelfs de instellingen! Perfecte foto's dus.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    @jonesd: we herkennen de pedalen, het bordje en zelfs de instellingen! Perfecte foto's dus.
    @haroldA, er staat ook niet in de topictitel "plaats een wazige/onscherpe foto waarbij je maar moelijk pedalen kunt onderscheiden" en toch gebeurt het.

Neemt trouwens niet weg dat jonesd een leuk pedalenboard heeft

Maar jij spreekt van "we herkennen" wij zitten hier met twee man en van 3 pedalen weten we waarschijnlijk het merk wel maar als pedalenleken zit we niet zo in de boss/danelectro om te weten welke pedaaltjes het precies zijn en dat lijkt me van dit type topics nu wel de bedoeling.

(maar ach, who cares er staan genoeg andere mooie foto's in het topic)
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 14 december 2010 om 13:57

Senior Member

Standaard

Helemaal eens met speedmusic. Als je zo graag je board op het internet wil showen, doe dan in ieder geval wat moeite om duidelijke foto te posten. Het hoeft geen studiokwaliteit te zijn, maar een scherpe, onbewogen foto lijkt me toch een voor de hand liggend criterium.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten