Haha, geen endorsement hoor. Dit staat sinds vorige week ergens, en ik heb die VH4 mogen ontmaagden, klinkt toch goed zeg..
Voor de oplettenden, op de speakerkast zit bovenop nog een stickertje met de prijs.
Haha, geen endorsement hoor. Dit staat sinds vorige week ergens, en ik heb die VH4 mogen ontmaagden, klinkt toch goed zeg..
Voor de oplettenden, op de speakerkast zit bovenop nog een stickertje met de prijs.
Ik heb diezel nooit geprobeerd maar vind ze ontzettend lelijk. Zeker dat logo!
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Ze klinken goed, maar ach, voor die VH4 betaal je dan ook bijna 3000 euro.. Heb je veel leuke Blackstar versterkers voor..
En @ Danielovich, was gewoon onschuldige post hoor, slechts een beetje onzin, meer niet, iedere (vul in) kan op 2 vingers uittellen dat ik dat heus niet thuis heb staan.
De bedrading is als volgt... Input en Footswitch gaan naar achteren.
Daar zitten ze op een Patchpaneel.
Mijn Pedal Board zit gekoppeld aan het patchpaneel met een flinke snake.
3x Jack t.b.v. Input - Sent en Return
1x 4 polige XLR - t.b.v. 2x Footswitch
1x 4 polige XLR - t.b.v. 9 volt voeding. Voeding zit in een stekkerblok in de combo - 2 polen gebruikt - 2 polen nog vrij t.b.v. een evt. extra voeding.
Patchpaneel dient tevens om t.z.t. ook eenvoudig mijn G-system in een klein rackje te plaatsen...
![]()
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Bullshit, zijn zat types hier op het forum die een enorme set up hebben. Endorsment of niet. Dus nee, niet iedereen kan dat op 2 vingers uittellen wat er waar van is of niet.
groovieguitarguus: geen last van irritante bijgeluiden of brom oid.? Je stekkerdoos ligt namelijk vrij dicht bij je trafo's en buizen namelijk. Ik weet nog dat ik mijn FX kabels over mijn versterker had liggen ter hoogte van de trafo en dat leverde een behoorlijke en vervelende brom op :O
Favorieten/bladwijzers