Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 20 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 199

Discussie: Strat meeting?

Senior Member

Standaard

En als jullie het toch in Utrecht willen gaan houden en een datum hebben, dan wil ik wel ´n balletje opgooien bij DB´s. Hij heeft ons vorige keer ook goed gematst...

Sowieso lijkt het me handig voor jullie als iemand de kar gaat trekken en jullie dat onderling goed duidelijk maken en afspreken.

Wat me dan wel weer handig lijkt, is als er voor een bepaalde locatie een vast contactpersoon komt die namens de GN´ers de onderhandelingen met die locatie voert. Waarom? Omdat de locatie in kwestie dan altijd met de zelfde persoon zaken doet (voor hen prettig, vast aanspreekpuny) en omdat een vast contactpersoon vanzelf meer los krijgt voor hetzelfde of minder geld.

Daarnaast scheelt het voor de organiserende GN´ers ook weer wat regelwerk.
    Who needs a signature?

Standaard

Misschien is het een optie om 2 meetings te organiseren?
    Eén in Stein en de andere in Utrecht. Organisatie los van elkaar.
    Er zullen vast mensen zijn die naar beide gaan en er zijn waarschijnlijk ook mensen die zeggen; 'A wel en B niet of vice versa'. Zo kunnen die er toch bij zijn.

Maar dan moeten er natuurlijk wel mensen zijn die dat op zich willen nemen, en iedereen heeft het goede recht dat wel of juist niet te doen.

Maar met een verschil van +/- 150 km reizen (alleen heen) geniet Utrecht voor mij lichtelijk de voorkeur
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Senior Member

Standaard

Dat is een idee waar ik me zelf in kan vinden. Maar ik wacht wel nog even eerst de reactie van het Kempke af. Er zijn immers ook mensen geweest die hebben aangegeven niet naar Stein te willen. (al missen die dan wel een surfgroene strat met mee gespoten headstock )

Senior Member

Standaard

No offense, maar Utrecht bereiken met het OV is op het moment toch een grote puinzooi?? Met alleen al de verbouwingen, laat staan blaadjes, bevroren wissels en brandjes in seinhokjes....
    Gibson, what else...?

Thumbs up

Ik ben voor Rotterdam

Senior Member

Standaard

De zaal bij het Kemkpe kost 50 euro en dat is een grote ruimte. Het maakt dan niets uit hoelang we daarvan gebruik willen maken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    De zaal bij het Kemkpe kost 50 euro en dat is een grote ruimte. Het maakt dan niets uit hoelang we daarvan gebruik willen maken.
    Geweldig!
    dan is het misschien een idee als we iedereen een bijdrage laten betalen van €2,50?
    da's bijna geen geld, en als er 20 mensen komen (wat ik wel verwacht) dan hebben we de €50 bij elkaar!

Is iedereen het hiermee eens?
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Het geld is nooit een probleem.
    Ik zou zeggen: zorg voor een datum en een fatsoenlijk programma. Wat wil je doen?

Dan zien we wel verder

Senior Member

Standaard

Ik heb afgesproken dat ik volgende week even bij hem langs ga. Voor de details.
    Er zijn namelijk ook biljartwedstrijden en die mannen zijn er natuurlijk niet bij geholpen als wij daar herrie maken. Kortom, ik ga even met hem overleggen welke datums mogelijk zijn. Maar het zou wel fijn zijn als de mensen die interesse hebben in Stein, zich alvast bekend maken. Het praat nu eenmaal makkelijker als ik weet of er 10 mensen willen komen of 20. Ook ivm een programma inderdaad.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Het geld is nooit een probleem.
    Ik zou zeggen: zorg voor een datum en een fatsoenlijk programma. Wat wil je doen?

Dan zien we wel verder
    daar ben ik het helemaal mee eens.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten