Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 427 van 904 EersteEerste ... 327377417425426427428429437477527 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.261 t/m 4.270 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Ik weet niet of ik nu naief ben of de XXX'ers paranoide, maar het lijkt mij echt enorm overdreven om plaatjes te Photoshoppen. Zeker als je het serienummer dan wel nog in de tekst vermeldt! Serieus, is iemand hier ooit het slachtoffer geworden van een dergelijke scammer?
    ehhhhh, ja...

Senior Member

Standaard

Weer zo'n raar ding. Plug loopt niet door in de toets, geen ping tuners, geen Squire logo...
    vergelijk

Senior Member

Standaard

is het dan wel een tip?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Een tip, ja. Een goeie tip, not likely.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Weer zo'n raar ding. Plug loopt niet door in de toets, geen ping tuners, geen Squire logo...
    vergelijk

Wellicht een verbouwde classic vibe 60's Strat?

Standaard

http://nl.kapaza.be/limburg/elektris...x-53100962.htm

Is dit wat? (Ik speel al enkele jaren akoestisch, en dit zou een evt. eerst stap richting elektrische gitaar zijn). Ik vond behoorlijk wat goede reviews over (elektrische) tanglewood gitaren en de cubes zijn leuke dingen dus .... aanrader?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spykie Bekijk bericht
    http://nl.kapaza.be/limburg/elektris...x-53100962.htm

Is dit wat? (Ik speel al enkele jaren akoestisch, en dit zou een evt. eerst stap richting elektrische gitaar zijn). Ik vond behoorlijk wat goede reviews over (elektrische) tanglewood gitaren en de cubes zijn leuke dingen dus .... aanrader?
    Ik denk het wel. De vraagprijs is iig ook niet al te hoog. Gewoon gaan proberen dus en als het bevalt, kijken of je het voor 200 mee kan krijgen.
    Who needs a signature?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    ...Heb best wel wat spullen verkocht, het grappige is dat dit nagenoeg nooit gebeurd aan iemand die heel veel vragen stelt.
    So true, met een nuance: echt geinteresseerden stellen soms wel veel vragen en dan mail je heel wat heen en weer, maar ze zijn dan wel snel met reageren en de vragen zijn relevant. Van die "wel kijken maar niet kopen" die veel vragen stellen, met trage reactie en vage vragen, moet je het inderdaad niet hebben.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid Bekijk bericht
    So true, met een nuance: echt geinteresseerden stellen soms wel veel vragen en dan mail je heel wat heen en weer, maar ze zijn dan wel snel met reageren en de vragen zijn relevant. Van die "wel kijken maar niet kopen" die veel vragen stellen, met trage reactie en vage vragen, moet je het inderdaad niet hebben.
    Had ik laatst ook... Heel vaak op-en-neer gemaild en uiteindelijk is de deal niet doorgegaan omdat hij wou dat ik alle verzendkosten op me nam en ik niet verder wou gaan dan delen.

Mijn voorstel: €78, de zijne: €75.

Exclamation

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    http://verkopers.marktplaats.nl/14007339

Ik sukkel natuurlijk gemaild dat het een ESP KH2 betreft van zeker 2000 euro, beginners gitaar, pfoe
    Opletten iedereen!!!!

1) Roelsmoel heeft hier een fout gemaakt. Het gaat helemaal niet om een echte KH2.

2) Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met de verkoper en hij was erg behulpzaam, heeft extra foto's gestuurd.
    Hij verkocht naar eigen zeggen de gitaar voor zo weinig geld omdat hij zelf maar 600 euro voor het ding had betaald. Verder had hij geen verstand ervan.

Nu moet je eens goed kijken naar de foto's van de advertentie, en let daarbij op de floyd rose. Dat is een licenced versie! En geen originele zoals het bij een echte ESP zou zijn.
    Ook is de lak van de gitaar transparant zwart, en niet dekkend zwart zoals bij de echte ESP's.

Wat ik dus vermoed is dat er iemand hier een ESP hals op een LTD gitaar heeft geschroefd. Of erger nog; dat iemand een ESP label op een LTD gitaar heeft geplakt.

Ik zal niet zeggen dat de gitaar dus niets waard is, maar weet wel dat je geen volledige ESP koopt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten