Is niemand die barst(misschien alleen de lak) bij de neckpocket opgevallen?
Is niemand die barst(misschien alleen de lak) bij de neckpocket opgevallen?
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Ik heb een zelfde gitaar getest in de musicstore vorige zomer,, een american deluxe gitaar met SSS, ook met rosewood fingerboard, maar toen niet gekocht omdat ik maar €800 voor een gitaar overhad, en Am. deluxe kosten meer dan €800.
Maar ik vind het een fijne gitaar.
en nieuwtje 1: billy talent speel ik altijd live mee, want ik vindt hun beter live dan de studio opnamens.
en nieuwtje 2: ik heb net geboden en mijn Max. bod is $550, en het staat nu op $405, dus omgerekend €303,08 (zonder invoerbelasting en die overbodige belastingen/rommel)
en nieuwtje 3: er is sinds 2 december nietmeer geboden op de gitaar, en ze heeft nog 1 dag en 8 uur, dus ik hoop dat er niemand meer bied
en nieuwtje 4: nog even uitrekenen:
303,08 : 100 = 3,0308 × 5 = €15,15
303,08 : 100 = 3,0308 × 19 = €57,58
303,08 + 15,15 + 57,58 = €375,81.
dus ik zou dan onder de €400 kwijt zijn als:
- er geen hoger bod komt,
- als ik niet laat herfretten en afstellen (misschien valt dat nog wel mee)
Het echte bieden vind vaak pas in de laatste minuten plaats, daarnaast krijgen andere bieders een mailtje dat ze overboden zijn. Daarnaast zou ik eerst meer willen weten van de scheur bij de neckpocket.
Wat een raar sommetje, ik begrijp er niks van.
Ik reken zo:
550 plus 77 shippings is 627
plus 20% tax is 750
dat is 563 euro.
komt nog wat douane kosten bij... 585
Dat is niet duur maar geen koopje. En je mag 3 weken wachten (paar dagen Paypal, 3 dagen shipping, 14 dagen Schiphol) voor een gebutste gitaar die mischien een refret nodig heeft.
Gefeliciteerd dan maar.
Laatst gewijzigd door Pepe; 7 december 2010 om 20:41
Ik wou net zeggen dat ik voor je hoop dat je hem dan voor het bedrag wat je net noemde hebt maar ik zie net dat ie al op je max bod staat, hoop bijna voor je dat er een halve blinde is die meer bied.
Weet niet of ik deze nu in het tip topic moet plaatsen of in dit topic.
Maar een Custom Shop stratocaster voor €500,-- lijkt mij to good to be true.
Laatst gewijzigd door speedmusic; 7 december 2010 om 22:10
mmm, scheur in headstock en neckpocket. 6e tuner is beschadigd van een rare val, strapbutton lijkt met slijptol bewerkt... mwahh.. ik word niet warm.
Favorieten/bladwijzers