Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 693 van 1792 EersteEerste ... 19359364368369169269369469570374379311931693 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.921 t/m 6.930 van 17917
  1. #6921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Roel, als er iemand niets moet zeggen over de aankoop van gear en de daarbij horende GAS ben jij het wel.
    Maar ik koop geen gitaar omdat een artiest waar ik helemaal gek van ben erop speelt, maar omdat ik de gitaar zelf fijn vind spelen/klinken

  2. #6922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    ik heb dezelfde gitaar gevonden, die nog maar één dag en 9 uur heeft,
    http://cgi.ebay.com/2005-Fender-USA-...t_75718wt_1139
    ik denk als ik 500 dollar bied, dat ik de gitaar dan heb, want ik denk niet dat iemand met al die krassen hoger zal gaan :P

    en dan nog 76,80 dollar voor het verzenden, is 576,80 dollar samen, is €431,64.
    is toch een mooi bedrag,, toch?
    Het gaat je alsnog geld kosten om hem langs de douane te krijgen, hoeveel dit is weet ik niet, maar toch aardig wat geld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

  3. #6923
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    en dan nog 76,80 dollar voor het verzenden, is 576,80 dollar samen, is €431,64.
    is toch een mooi bedrag,, toch?
    + 19% BTW + ~5% invoerheffing + inklaringkosten van TNT/UPS/etc

  4. #6924
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2001
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    ik heb dezelfde gitaar gevonden, die nog maar één dag en 9 uur heeft,
    http://cgi.ebay.com/2005-Fender-USA-...t_75718wt_1139
    ik denk als ik 500 dollar bied, dat ik de gitaar dan heb, want ik denk niet dat iemand met al die krassen hoger zal gaan :P

    en dan nog 76,80 dollar voor het verzenden, is 576,80 dollar samen, is €431,64.
    is toch een mooi bedrag,, toch?
    Met invoerrechten en btw zit je ongeveer op 500 euro. Lakschade is persoonlijk en kan je volledig koud laten (of juist warm maken getuige de Relic gitaren) plus USA Deluxes zijn echt te gekke gitaren. Maar die frets hebben ook BEHOORLIJK op hun lazer gehad, die moet je echt laten vlakken als ie over is. Nou kost dat ook de hele wereld niet, maar hou er rekening mee. Kan zo 150-175 met afstelbeurt kosten.

    EDIT: hoe kom ik op die 500 euro? aantal dollars invoeren bij GWK-site x 1,25 (btw en invoeren) = totaal in euros ongeveer. Deze som moet je loslaten op alle gitaren die je in de States bestelt.

  5. #6925
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door signsofzodiac Bekijk bericht
    EDIT: hoe kom ik op die 500 euro? aantal dollars invoeren bij GWK-site x 1,25 (btw en invoeren) = totaal in euros
    Dan kom ik op €517,-. Die frets zien er inderdaad uit alsof ze bijna op zijn. Nieuwe frets gaan je inderdaad nog een smak extra kosten, tenzij je iemand vind die dat voor weinig kan/wil doen.

  6. #6926
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    + 19% BTW + ~5% invoerheffing + inklaringkosten van TNT/UPS/etc
    dan even rekenen:

    €431,64 : 100 = 4,3164 × 19 = 82,01
    €431,64 : 100 = 4,3164 × 5 = 21,58
    82,01 + 21,58 + 431,64 = €535,23

    en dan geef je de postbode nog €5, dan is die ook blij, en dan heb ik de gitaar voor 540,23 euro!!
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  7. #6927

    Standaard

    Mijn tip. Ga naar een grote winkel en ga veel testen en niet blind zoiets uit de US laten komen

  8. #6928
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2001
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Maar ik koop geen gitaar omdat een artiest waar ik helemaal gek van ben erop speelt, maar omdat ik de gitaar zelf fijn vind spelen/klinken
    Nou even heel eerlijk zijn Roel, wat heb je sinds je hier rondhangt gekocht en wat daarvan was het "toch net niet"? GAS is GAS, of dat nou wordt opgewekt door een band/gitarist of niet. Beetje jammer om iemand af te branden op de aankoop-reden. Vind jij het prettig om triest genoemd te worden?

  9. #6929

    Standaard

    Inderdaad, Roelsmoel, jij hebt hierin absoluut geen recht van spreken als je jouw geschiedenis hier bekijkt.
    Vergeet niet dat er hier nog altijd de term "Roelsmoelen" wordt gehanteerd voor wanneer mensen er zomaar wat op los kopen. Als jij dan iemand triest noemt, is dat niet erg logisch vind ik.

    @Ijsselrobo: stop met roelsmoelen, en ga eerst testen alvorens zomaar alles blind te kopen wat Billy Talent ook gebruikt in hun filmpjes. (In de studio gebruiken ze 75% zeker sowieso toch andere gear.)

  10. #6930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    @Ijsselrobo: stop met roelsmoelen, en ga eerst testen alvorens zomaar alles blind te kopen wat Billy Talent ook gebruikt in hun filmpjes. (In de studio gebruiken ze 75% zeker sowieso toch andere gear.)
    Dat zeg ik toch, maar dan in een andere context!?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top