Met invoerrechten en btw zit je ongeveer op 500 euro. Lakschade is persoonlijk en kan je volledig koud laten (of juist warm maken getuige de Relic gitaren) plus USA Deluxes zijn echt te gekke gitaren. Maar die frets hebben ook BEHOORLIJK op hun lazer gehad, die moet je echt laten vlakken als ie over is. Nou kost dat ook de hele wereld niet, maar hou er rekening mee. Kan zo 150-175 met afstelbeurt kosten.
EDIT: hoe kom ik op die 500 euro? aantal dollars invoeren bij GWK-site x 1,25 (btw en invoeren) = totaal in euros ongeveer. Deze som moet je loslaten op alle gitaren die je in de States bestelt.
Mijn tip. Ga naar een grote winkel en ga veel testen en niet blind zoiets uit de US laten komen![]()
Nou even heel eerlijk zijn Roel, wat heb je sinds je hier rondhangt gekocht en wat daarvan was het "toch net niet"? GAS is GAS, of dat nou wordt opgewekt door een band/gitarist of niet. Beetje jammer om iemand af te branden op de aankoop-reden. Vind jij het prettig om triest genoemd te worden?
Inderdaad, Roelsmoel, jij hebt hierin absoluut geen recht van spreken als je jouw geschiedenis hier bekijkt.
Vergeet niet dat er hier nog altijd de term "Roelsmoelen" wordt gehanteerd voor wanneer mensen er zomaar wat op los kopen. Als jij dan iemand triest noemt, is dat niet erg logisch vind ik.
@Ijsselrobo: stop met roelsmoelen, en ga eerst testen alvorens zomaar alles blind te kopen wat Billy Talent ook gebruikt in hun filmpjes. (In de studio gebruiken ze 75% zeker sowieso toch andere gear.)
Favorieten/bladwijzers