Heb de stoute schoenen aangetrokken en laat er een op bestelling bouwen n.a.v. de Tele meeting en mijn ervaringen...maar ik ben nog in de ontwerp/tweak/dit en dat fase...open tzt een nieuw topic!
Ontopic:
Als het weer in DB's is (geschikt zaaltje trouwens, ook qua klank) lijkt me het wel weer leuk.
als het Utrecht wordt ben ik zeker van de partij. Ik zet mijn naam nog even niet op het lijstje totdat er meer bekent is. Als ik kom neem ik in ieder geval de rose strat mee, en misschien de essen strat ook nog.
Bluesbreaker: showcase te klein? Heb een 48 (is nog nooit naar buiten geweest) die ik te groot vind. We zouden op de meeting gelijk kunnen oversteken in dat geval.
ja, dan haak ik af als het utrecht wordt, want ik heb gewoon geen mogenlijkheid om in midden NL te komen.
niet met mijn ouders, want die zijn altijd aan het werken,
en ik weigen met het OV te gaan met een gitaar/meerdere gitaren op mijn rug.
Maar ik zie mijn vader vanmiddag weer, dus vanavond zal ik jullie op de hoogte stellen.
en ik had een leuk systeem bedacht voor de bijdrage:
als je alleen komt, betaal je (bijvoorbeeld) €5,
als je met (bijv.) je vrindin komt, betaal jij €5 en je vrindin €2,50
en als je met meerdere mensen komt, betaal jij €5, en de anderen die met jou meekomen €2,50.
dus iedere 2e persoon betaalt de helft van de prijs.
dit kun je ook doen met €3 (jij betaalt €3, mensen die met jou meekomen betalen €1,50)
Dit zou toch een goed systeem kunnen zijn?
En met de bijdrage, doe ik de inkopen. (drinken en échte limburgse vlaai en eventueel wat hapjes)
Grtz.
Ijselrobo 07
Dus het wordt Stein, probleem opgelost
Misschien wil ik ook wel een keer komen. Wel zonder strat, want die heb ik niet. Ik wil graag de verschillen tussen mex, jap en yank een keer naast elkaar horen. Heb ze allemaal wel eens vastgehad, maar ben zo'n waardeloze kutgitarist die het verschil in geluid weken later niet kan terughalen als ik een ander exemplaar in mijn handen heb.
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)
14. niekrhcpniek: Fender 60's Classic Player
Mits het in Stein wordt gehouden, verder haak ik af, omdat het qua vervoer niet te doen is. Maar in Stein wil ik wel graag langskomen ;D
Beginners gitaar en versterker en Line 6 Spider 3 30 watt + FBV Express pedaal te koop PM!
Zo erg is het toch niet om een gitaar mee te nemen met het OV? Als het in Utrecht is ga ik waarschijnlijk zelf ook gewoon met het OV, teveel gedoe met de auto en parkeren. Gaat echt wel goed hoor. Misschien wat irritanter in de spits, maar als het op een zaterdag of zondag is zie ik geen problemen.
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
12. Hezz (Hessel, Crap-o-caster komt mee en alleen als het Stein wordt!)
13. humbucker: '08 AVRI '62 (komst afhankelijk van datum en locatie!)
14. niekrhcpniek: Fender 60's Classic Player
15. Lexvandoef: strat + ampje (afhankelijk datum+locatie)
Afhankelijk van de datum en plek kan ik weer mee doen!
Laatst gewijzigd door Lexvandoef; 6 december 2010 om 14:07
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Favorieten/bladwijzers