Zeker weten!![]()
Zeker weten!![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Hehehe, uiteraard, maar ik bedoel meer crunch/lowgain/highgain.
Ik zit ook aan deze te denken man..! Lijkt me echt een top pedaal! Durf hem alleen niet blind te kopen. Binnenkort maar eens bij de muziekwinkel in de stad kijken. Daar krijg ik ook nog eens korting als Rockacademie student![]()
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Crunch wordt de basisfunctie. Wat klinkt dat ook lekker uit he, voelt super onder je handen.
Standje 2/3 voor 12 is voorlopig favoriet maar het is verbluffend hoe makkelijk je naar die twee andere basissounds switcht door even die knop links of rechtsom te draaien. Easy does it!![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Wat een GAS opwekkend topic is dit!!! En ik wil eigenlijk helemaal geen drives meer kopen!!!![]()
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Haha, LOL!
Edit:
Heb even wat opgenomen in logic met de st2 direct in een tech21 blonde.
http://www.soundclick.com/player/sin...songID=9955341
Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 4 december 2010 om 15:02
Favorieten/bladwijzers