Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 114

Standaard

Zeker weten!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Sure.

Heb even snel een korte demo gemaakt van wat verschillende sounds. (Let niet op het spel, want ik heb een beetje een blessure aan mijn linkerhand.)

Signaalpad is Gibson SG '61 reissue (Niet altijd even goed gestemd...) en MiJ '68 strat - AC30CC1 - Condensatormic van 30 euro.

Ik begin met de AC30 en SG zonder pedaal en dan de Powerstack met verschillende gradaties van vervorming. Daarna de Strat.

http://soundclick.com/share.cfm?id=9902786
    Zo hee, ik begin m'm mening over dat COSM zo langzamerhand wel bij te stellen, ik zou echt zweren dat ik een Marshall hoor hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Michael bedankt voor de tip, heb hem ook en ben blij!
    Graag gedaan! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee. Waar gebruik je hem het meeste voor?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    Zo hee, ik begin m'm mening over dat COSM zo langzamerhand wel bij te stellen, ik zou echt zweren dat ik een Marshall hoor hier!
    Ja, en dat uit een Vox! Echt heel erg bijzonder pedaal en de feel is absoluut niet wat ik van de meeste COSM pedalen gewend was.

Senior Member

Standaard

Graag gedaan! Ik ben er ook nog steeds erg blij mee. Waar gebruik je hem het meeste voor?

Een Marshall nadoen?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Standaard

Hehehe, uiteraard, maar ik bedoel meer crunch/lowgain/highgain.

Senior Member

Standaard

Ik zit ook aan deze te denken man..! Lijkt me echt een top pedaal! Durf hem alleen niet blind te kopen. Binnenkort maar eens bij de muziekwinkel in de stad kijken. Daar krijg ik ook nog eens korting als Rockacademie student
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Hehehe, uiteraard, maar ik bedoel meer crunch/lowgain/highgain.
    Crunch wordt de basisfunctie. Wat klinkt dat ook lekker uit he, voelt super onder je handen.

Standje 2/3 voor 12 is voorlopig favoriet maar het is verbluffend hoe makkelijk je naar die twee andere basissounds switcht door even die knop links of rechtsom te draaien. Easy does it!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Wat een GAS opwekkend topic is dit!!! En ik wil eigenlijk helemaal geen drives meer kopen!!!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Wat een GAS opwekkend topic is dit!!!
    Haha, LOL!

Edit:
    Heb even wat opgenomen in logic met de st2 direct in een tech21 blonde.

http://www.soundclick.com/player/sin...songID=9955341
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 4 december 2010 om 15:02

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten