Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 199

Discussie: Strat meeting?

Hybrid View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    Het zou fijn zijn als iemand dan iets van versterkers meeneemt, of we hangen alle gitaren in de PA met een 16 kanaals mengpaneel en iedereen neemt dan z'n eigen overdrive pedaal mee
    Sowieso amps. Mengpaneel of prutversterkerstjes: dan blijf ik thuis.
    Ik wil m'n CMW wel meenemen, maar dat is nou niet bepaald een versterker waar iedereen wat aan heeft (het heeft nou niet bepaald een typische marshall sound oid).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    leuke suggesties maar bij een stratmeeting wil je strats horen en dan wel via een goeie verstker, niet via brolversterkers of een mengpaneel.
    Als het enigszins aan te rijden is wil ik wel langskomen met een dikke strat.
    We gaan wel samen, lijkt me wel eens leuk praten met jou

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    Een paar goede versterkers zou wel fijn zijn inderdaad. Mijn Koch staat in mijn berging bij de studio's, mijn Kitty Hawk M3 heeft verrotte eindbuizen en moet eigenlijk in onderhoud. Blijft mijn Fender Champion 600 over :S.

Qua lokatie, is het een optie om eens te inventariseren wat er mogelijk is? Ik zou kunnen kijken of ik hier in de oefenruimtes bij Atak wat kan regelen ( is in Enschede, ook niet echt centraal maar vooruit). Dan hebben we iig de beschikking tot een volledig gemobiliseerde studio met twee Koch's naar smaak, een Eden Nemisis fullstack, Pearl drumkit en een PA.
    Waar Koch's zijn, kom ik liever niet. Die dingen klinken zo vreselijk steriel en schel! Beter zoeken we gewoon een 'ruimte' waar iedereen in kan. De amps, dat komt altijd wel goed.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht

Waar Koch's zijn, kom ik liever niet. Die dingen klinken zo vreselijk steriel en schel! Beter zoeken we gewoon een 'ruimte' waar iedereen in kan. De amps, dat komt altijd wel goed.
    Koch steriel en schel, daar kan ik totaal niet inkomen. Maargoed laten we die discussie maar niet hier gaan voeren .

Verder, de grote oefenruimtes van Atak zijn best groot. Daar kun je toch makkelijk wel een stuk of twintig man in kwijt als je het een beetje handig aanpakt. Plus dat je er ook meerdere kunt huren zodat je niet een ruimte krijgt waar iedereen door elkaar heen staat te blazen, want dan hoor je niet echt de verschillen meer tussen alle strats lijkt me.
    Nu ik er zo over nadenk, zijn meerdere ruimtes dan niet sowieso handig? Ik weet van een basgitaarforum meeting dat daar het versterker hok een enorme chaos was waar je niet echt meer onderscheid kon maken tussen een Ampeg en een Eden en alles stond nog niet eens extreem hard.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten