Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1146 van 1214 EersteEerste ... 1466461046109611361144114511461147114811561196 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.451 t/m 11.460 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Aparte manier van posten heb jij... Ach ja, maakt mij het ook uit.

Een buffer gebruik je ook als je sprankel verliest met te lange of slechte kabels en heeft in mijn ogen niets met true bypass pedalen te maken maar puur met kabels en slechte verbindingen.

Als jij al jouw loops aanzet heb je hetzelfde (of misschien zelfs erger) signaalverlies als zonder looper, dus het is alleen maar handig als je weinig pedalen tegelijkertijd gebruikt.

Ook met een looper en lange kabels kan het zijn dat je een buffer nodig hebt, zeker als je al je loops uit hebt staan.

Snap je???
    Ik gebruik zeker niet alle pedalen tegelijk duh... ik hoor ECHT het verschil tussen met en zonder looper, je moet zelf proberen maar je moet ook eerst goede looper hebben. cheers mate

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door william251082 Bekijk bericht
    Ik gebruik zeker niet alle pedalen tegelijk duh... ik hoor ECHT het verschil tussen met en zonder looper, je moet zelf proberen maar je moet ook eerst goede looper hebben. cheers mate
    Vertel eens? Welke looper heb je en welke pedaaltjes? Altijd nieuwsgierig naar dit soort beweringen....

EDIT: ik zie het al. Kan je met 1 druk op de knop ook alle pedalen bypassen?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Dat lijkt me wel het idee van een master bypass

Senior Member

Standaard

En als we dan toch even trots mogen pronken met onze Zendrives...

ik twijfel nog sterk of ik de Nova wil vervangen voor een TC Repeater (meer meat'n potatoes en naar verluid betere modulatie), Carbon Copy of Memory Boy (Aqua Puss vind ik nog te duur..)
    maar voorlopig is dit voor het 'basic/chic'-gedeelte zeker te doen..
    Superlatieven over de Zendrive zal ik achterwege laten, maar ik ben er toch wel ontzettend blij mee; zelfs op m'n transistorbakjes (ik durf nog steeds geen buizen mee te slepen) doet hij 't erg fijn..!

binnenkort nog pedaaltjes voor 'on the go'-board (2+2)
    en dan sparen voor een leuke nylon thinline gitaar en de jaarwisseling in buitenland...
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 2 december 2010 om 00:40
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht

Wat een prachtplank om te zien, echt mooi!

Op hoeveel mag de timer maximaal voor je solo's?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

..en dat is de reactie die me er toe zal (moeten) brengen om het voorlopig even wat rustiger aan te doen
    dank voor je compliment, very humbled..

eerlijkheid gebied te zeggen dat het per saldo hetzelfde 'doet' als mijn Boss FDR-1, Dynaverb + (toekomstige Delay), maar het is echt heel inspirerend om door dit board te spelen; en ik hoef me geen zorgen te maken dat ik een effect mis, omdat ik de K's 90 voor 'chorus' gebruik en de Arion voor 'leslie';
    de verschillende klanken die ik van de combinatie Zen, Suhr en Nova krijg zijn al meer dan voldoende zonder überhaupt modulatie te gebruiken..

ik was even vergeten wat een goede low/med-gain kan toevoegen aan je gitaar, met een high gain pedaal en de volumeregelaar van je gitaar als gain-control..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Wat een prachtplank om te zien, echt mooi!
    Op hoeveel mag de timer maximaal voor je solo's?
    hihi, het klokje wil ik nog vervangen; het is goedkoper een backlight-lampje te kopen, dan een adapter te vinden die de 12v ingang van het klokje aan mijn 9v output hangt...
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    omdat ik de K's 90 voor 'chorus' gebruik en de Arion voor 'leslie';
    Wat is die K's 90, een phaser variant?
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driftkop Bekijk bericht
    Wat is die K's 90, een phaser variant?
    Da's een Fees90 clone

Senior Member

Standaard

Ik snap het niet
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Da's een Fees90 clone
    bijna goed, het is een daadwerkelijke Fees90, met de EvH-flanger styling (en per mijn initialen dus een KvH-phaser)

@ Driftkop: het is een MXR-phase 90, ouder model met een 3.5mm input voor de 9v-stroom; ik heb 'm door RoboCustomFX destijds laten modden naar een gewone ' Boss-plug' voor de 9v, script-modificatie (gebruik ik vrijwel nooit...) en laten aanpassen/beplakken zoals het MXR/EvH-flangerpedaal...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten