Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1144 van 1214 EersteEerste ... 1446441044109411341142114311441145114611541194 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.431 t/m 11.440 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Nee, hij is vast gewoon blij met z'n zendrive...
    Die stond er toen ook al!

Senior Member

Effect !

Ja, en z'n Kalamazoo, BB en Chinese tekens drives.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik zag dat de zanger/gitarist van Oceansize er een had, maar wel de hele tijd per snaar stemde. Ook de bassist van mijn band zegt de polyfone modus nooit echt te gebruiken.
    Grappig heb dat ook gezien, wat was oceansize ziek zeg...heb ze drie keer gezien dat weekend, wat een band!

Misschien omdat hij met een half oog naar zn tuner kijkt? ik weet het niet, ik zat ook aan een polutune te denken maar hoor toch wat minder positieve dingen.
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Grappig heb dat ook gezien, wat was oceansize ziek zeg...heb ze drie keer gezien dat weekend, wat een band!

Misschien omdat hij met een half oog naar zn tuner kijkt? ik weet het niet, ik zat ook aan een polutune te denken maar hoor toch wat minder positieve dingen.
    Hij was natuurlijk in eerste instantie niet bezig met stemmen, en ik kan me voorstellen dat je als doorgewinterde muzikant nou eenmaal gewend bent om zo te stemmen.

Moet trouwens zeggen dat ik het best een goed optreden vond (Doornroosje), maar het deed me wel weer bedenken dat het zeker niet mijn favoriete band is.

Verder: volgens mij is die polytune prima hoor. Ik heb hem inmiddels een paar keer voor de gein gebruikt, en er is zeker niks mis mee en het polygedoe is mooi meegenomen. Dat hij een fractie minder nauwkeurig is dan de DT-10 zou ik normaal gesproken niet erg vinden, maar ik was die dag bezig met opnames - en als je er dan achter komt dat je eigen stemapparaat een fractie nauwkeuriger is, heb je geen reden meer om andermans stemapparaat te gebruiken.

Standaard

Ik stem normaal gesproken ook per snaar op m'n polytune (is toch even preciezer), alleen tussen nummers door bij een optreden sla ik ze vaak allemaal even aan als check. Daarvoor is het wel erg makkelijk, toch als een soort zekerheidje.

Standaard

Met zoveel pedalen heb je toch niet echt een 5 way looper nodig lijkt me.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Met zoveel pedalen heb je toch niet echt een 5 way looper nodig lijkt me.
    Ik tel 7 loops, en een losse uitgang voor de tuner. Verder zijn bijna al z'n pedalen true bypass, dus ik zie het ut er ook helemaal niet in.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik tel 7 loops, en een losse uitgang voor de tuner. Verder zijn bijna al z'n pedalen true bypass, dus ik zie het ut er ook helemaal niet in.
    Ik wil zeker geen pedalboard tap dancing! daarom met de looper dus...

Het klinkt beter en helderder ook met de looper dan met alleen die pedaltjes, Ibanez CS9 is geen true bypass trouwens.

7 pedaaltjes in de looper, 1 knop masterbypass en 1 knop voor de tuner! De looper heeft ook 2 stereo out dan kan ik 2 versterkers gebruiken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door william251082 Bekijk bericht
    Ik wil zeker geen pedalboard tap dancing! daarom met de looper dus...

Het klinkt beter en helderder ook met de looper dan met alleen die pedaltjes, Ibanez CS9 is geen true bypass trouwens.

7 pedaaltjes in de looper, 1 knop masterbypass en 1 knop voor de tuner! De looper heeft ook 2 stereo out dan kan ik 2 versterkers gebruiken.

maar met deze looper doe je ze toch ook indivueel aan of uit?
    dan heb je de pedalen dus alleen in de loopmaster om van de master bypass gebruik te maken, toch?

mooie pedals btw! ik mis m'n wizard wah een beetje....
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door william251082 Bekijk bericht
    Ik zie geen geïsoleerde jacks, dus die 2 versterkers zou ik niet aandurven.

Als alles helderder klinkt dankzij de looper zou ik er een goede buffer tussen zetten en de CS9 in een enkele looper zetten of true bypass (laten) maken.

Maar als jij blij bent met je looper:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten