12.30 uur zal krap worden, we vertrekken op z'n vroegst om 11.20 uur vanuit de Koekstad, en het is toch zeker een uur rijden.
We doen ons best....
Complimenten aan Outline.
Ennuuuuh, die Tele's boeien niet!......als Vulva wat groupies meeneemt.![]()
12.30 uur zal krap worden, we vertrekken op z'n vroegst om 11.20 uur vanuit de Koekstad, en het is toch zeker een uur rijden.
We doen ons best....
Complimenten aan Outline.
Ennuuuuh, die Tele's boeien niet!......als Vulva wat groupies meeneemt.![]()
Maar vulva gaat het helaas niet redden.![]()
Laatst gewijzigd door Outline; 26 november 2010 om 02:30
Who needs a signature?
Hallo allen.
Het volgende: zit op dit moment thuis met snot en keelpijn en mag dus spreken van lichte griep. Balen, maar normaal gesproken voor mij geen reden om iets niet te doen. Echter, ik heb vanavond een optreden, morgen moet ik ook nog spelen van 22.00 tot een uur of 02.00 en voor ik thuis ben is het 04.00 uur. Ik ben bang dat dat iets te veel wordt en ik kan die optredens vanzelfsprekend niet cancellen...
Daar komt bij dat ik ook een beetje bang wordt voor het weer en de kans dat er files in of rond Utrecht gaan ontstaan net als gisteren (33km) en om nou in de auto te zitten met de stress in je lijf of je wel op tijd weer in het noorden bent (rond 20.00 uur). Liever niet dus. Zeker ook omdat ik mijn reisgenoten daar niet mee wil opzadelen en die niet de mogelijkheid wil onthouden om dan zeer rustig aan en veilig weer terug te rijden.
Kortom: ik sla morgen toch even over. Ik baal daarvan, want ik had me er heel erg op verheugd en waardeerde het enorm dat ik het qua vervoer zo mooi kon regelen met Hendriks en Mr. Bluesbreaker. Waarvoor ook veel dank.
Elk nadeel heb z'n voordeel: nu kan dat cab wel mee....
Hopend op jullie begrip en een volgende keer (hier in de buurt?) ben ik er bij!
Outline: naar jou toe een extra excuus en nogmaals complimenten voor de organisatie tot zo ver!
Gr. C.
Ik wilde graag even extra aandacht op mijn pedalboard vestigen.
Niet omdat het nu zo'n geweldige plank is, maar omdat er een wah-pedaal (WH-10) opstaat, die je met beleid moet gebruiken.
Het ding is giga-brak, maar werkt en klinkt nog goed.
Het aan/uit schakelen gaat heel licht, dus niet keihard stampen/drukken, want dan ben ik bang dat ie in tweeën breekt. Bovendien veroorzaakt ie kortsluiting als je te hard drukt.
Ik heb nog een Cry Baby, maar die past er niet lekker op.
In de nabije toekomst ga ik bezig om een nieuwe plank te maken, waar de CB ook op past.
Voorzichtig met de WH-10 dus a.u.b.
Foto:
![]()
Deel je mening.
Enige uitzondering is juist een Wha en een EHX Memory man Deluxe.
Maar bijna altijd direct op de amp.
Oh....
11. Blade Delta TS1 (Tupelo):
Body: North American Alder
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Rosewood, 12,5” radius
Pickups: Seymour Duncan Little ’59 ST59-1b & Vintage Rhythm STR-1
3 way switch & Little '59 is serie, enkelspoel, parallel te schakelen.
Brug: 6 saddle standard Blade
Snaren: .011-.052
Modificatie’s: GFS Telecaster Active 25db Boost- Mid and Treble Preamp, Refret, Gotoh vintage locking tuners.
Favorieten/bladwijzers