Ga ik daar wel even mee spelen, ik heb nog wel een baritongitaar in de broek![]()
Ga ik daar wel even mee spelen, ik heb nog wel een baritongitaar in de broek![]()
ik vrees dat ik moet afhaken. Zou sowieso alleen even langskomen om gedag te zeggen, maar ik heb iets niet kunnen verzetten dat in de weg zat. Helaas, had graag wat oude forummakkers weer eens in het echt willen zien...
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Verzoek van mij: in de auto van Hendriks komt nu ook forumlid Guitarkid met een Tele, mijn Heritage 2*12 gaat waarschijnlijk niet meer passen. Kan iemand anders een cabinet (liefst 2*12/4*12) meenemen voor onder Henri zijn Captain 34? En dan liefst even een PM naar mij, dat ik even bel die ochtend als we hier uit Groningen wegrijden of ie wel of niet gaat passen.
Ik kan wel mijn 2x12 Marshall 1936 met G12-65's meenemen.
Ik vind eerlijk gezegd dat de HOOK daarop minder goed uit de verf komt.
Als iemand anders een betere cab mee kan nemen, graag!
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Heb jij mazzel dat het zaterdag is!
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Is er eventueel nog interesse in dat ik pedalboard(korg pb - diy tubescreamer - diy crunchbox - little big muff - small stone - small clone - diy temulus lune - boss dd6) of amp ( blackstar ht 20 head) meeneem?
Aangezien ik nog geen bericht van iemand heb ontvangen dat ze mee willen rijden, kan ik wellicht wat gear meenemen.
Favorieten/bladwijzers