Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 37 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 363

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert v.d. Hanenberg Bekijk bericht
    Minoin: Wat betreft dat 'rauwe'...begrijp wat je bedoelt...heeft ook wel iets natuurlijk, maar 't laat natuurlijk ook wel iets doorschemeren in dit geval. Als 'n gitarist meer bewust is van 'tone', hoe hij elke noot wil overbrengen, kan hij juist ook heel rauw en bijna vals dingen uit z'n snaren wringen, dat heeft dan juist echt iets. Elke gitarist, ongeacht z'n talent, die zich wat meer bewust gaat worden van z'n tone / vibrato kan erop vooruitgaan denk ik.
    Ik meende een beetje een neerbuigende toon te verstaan, ik kan me natuurlijk vergist hebben. Daarvoor sorry

Daarbij vind ik nog steeds niets mis met de stukken waar je het over hebt. De muziek die ze spelen hoort juist lekker ruw en rauw te zijn en past alles prima hoor! En vooral die eerste vibrato (2.12 - 2.13) vind ik eigenlijk heel goed gekozen. Als een bibberend konijn dat staat te wachten voor de massieve riff die eraan komt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

Senior Member

Standaard

Klinkt erg vet! Het is inderdaad wat zwaarder dan voorheen and i like it. Als ik de kans krijg zal ik dolgraag het geweld eens live willen zien en horen!

Kon me trouwens niet herinneren dat een marshall vm zoveel gain had.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert v.d. Hanenberg Bekijk bericht
    Het enige wat ik aan wil geven is dat gitaristen die net 'n paar jaar spelen vaak minder bezig zijn met dingen als vibrato en intonatie, daar is ook niets mis mee, zeker niet in 't begin, maar er zijn genoeg gitaristen die er 'nooit' op geattendeerd worden, daarom zeg ik het...bedoel 't juist positief, zeker omdat het bandje heel ok is.
    Robbert, zoals ik eerder al zei liggen solo's mij helemaal niet en waarschijnlijk kun jij dat terughoren in mijn spel. Het scheelt ook dat dit de eerste keer was dat ik in een pro studio mijn kunstje moest doen en een aantal opnames hebben we zelfs in ons repetitiehok gemaakt omdat de tijd op was.

De Hammett solo is zelfs in verschillende takes opgenomen omdat ik niet zoveel noten per minuut kan spelen, heel anders dan jouw spel dus!

Ik ben wel blij dat je mij op m'n vibrato en intonatie wijst, maar kan niet beloven dat ik dat binnen afzienbare tijd onder de knie zal hebben, zeker omdat ik een hekel aan (mijn) solo's heb, al vind ik dat ik het er nog best wel OK vanaf gebracht heb...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShredTallicA Bekijk bericht
    En waarom moet je zo onnodig vaak Metallica vermelden? En vervolgens ook nog roepen dat je er maar niets over moet zeggen omdat je anders mensen die net een paar jaar spelen en dus 'niet beter weten over écht goede muziek' (volgens jou) op je nek krijgt. Dat is toch vragen om ruzie?
    Blijkbaar had Robbert een vooruitziende blik dat er metallica fans over hem heen zouden vallen. Tsjonge...

Senior Member

Standaard

Haha Shred, beter lezen dude .

Na nog een luisterbeurt vind ik het toch wel hele brute shit, dikke sound!
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    ....Na nog een luisterbeurt vind ik het toch wel hele brute shit, dikke sound!
    'k Heb ook nog even geluisterd op m'n PC met betere speakers, ik zou zo nog 3 keer TimmU quoten.

Senior Member

Standaard

Zaterdag is het zover: de eerste gig sinds juni! Ik heb er zowel gigantisch veel zin in als dat ik een beetje "gespannen" ben over nummers die we nog nooit eerder (zo) live hebben gespeeld. (kut solo's )

Het zal vast wel weer gezellig worden!

Standaard

Ik vind dit wel echt fucking bazen muziek! Heerlijk die beukende riffs. Ik ben enorme fan van instrumentale nummers. Vooral Axe vond ik echt geweldig. Ik heb het ook niet zo op "zangers" die dan over een hele dikke riff onverstaanbaar staan te brullen. Geef mij dan maar gewoon dit, pure harde beukende dikke riffs.

Love it.
    Gear
    ESP Horizon NT
    Aria Pro II RS-Wildcat
    Epiphone Les Paul Special II TE KOOP!!!
    ----------------
    Line 6 Spider II 30 TE KOOP!!!
    ----------------
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomluijten
    Nee ik heb gelogen en dat is niet bedriegen.

Senior Member

Standaard

Trek het goed!
    Komt vaak een mooie high on fire vibe in terug zoals eerder vermeld.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zaterdag is het zover: de eerste gig sinds juni! Ik heb er zowel gigantisch veel zin in als dat ik een beetje "gespannen" ben over nummers die we nog nooit eerder (zo) live hebben gespeeld. (kut solo's )

Het zal vast wel weer gezellig worden!

[img]knip[/img]
    Ik was van plan om a.s. vrijdag in Den Bosch te komen kijken, maar helaas, er is wat anders tussendoor gekomen.

Hoe was het afgelopen zaterdag?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten