Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 114

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk bericht
    @ Michael AE,

Zou jij eventueel eens de tijd hebben om een soundclip te maken van de verschillende sounds van de ST-2 in combo met een clean setting op de AC-30??

zou ECHT cool zijn, ik zoek nog naar een goede drive pedaal voor m'n AC30CC1...
    Sure.

Heb even snel een korte demo gemaakt van wat verschillende sounds. (Let niet op het spel, want ik heb een beetje een blessure aan mijn linkerhand.)

Signaalpad is Gibson SG '61 reissue (Niet altijd even goed gestemd...) en MiJ '68 strat - AC30CC1 - Condensatormic van 30 euro.

Ik begin met de AC30 en SG zonder pedaal en dan de Powerstack met verschillende gradaties van vervorming. Daarna de Strat.

http://soundclick.com/share.cfm?id=9902786

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaywalker Bekijk bericht
    ja goed idee. Na al dat opscheppen over je boss st-2. Ben je eigenlijk wel verplicht een sound clip te maken
    Bij deze!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Ja michael, en kun je dan ook zorgen dat ie gemeen klinkt, eh... tja, hoe bedoel ik dat nou, zoals bij hardrockliedjes wel eens wordt gebruikt dat krasserige geluid alsof iemand heel hard speelt..ik dacht dat ze dat oversturen noemen...kun je dat, kun je dat , kun je dat? kan dat peNdaal dat ook michael, michael???
    Hahahaha! Deze pendaal heeft zoiets van een soort van disoorsion, dus dat moet egt wel lukke!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Kan dat ding ook stofzuigen? Kan dat ding überhaupt zuigen?
    Hehehe, zuigen doet hij zeker. Geld uit je beurs, that is. Voor dit geld kun je hem niet laten liggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Gaaf Michael! Ik ben nog op zoek naar een goede overdrive. Misschien is dit iets voor me!
    Ik neem hem mee naar de tele meeting. Misschien kun je hem daar even checken!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruezzz Bekijk bericht
    Gister aan de hand van dit topic de ST2 blind gekocht (Hoezo GAS veroorzaakend zo'n forum). Ik kan niet anders zeggen dan: te gek pedaal...
    Werk met een Haar Tele en een VOX AC30 CC2, waarvoor ik in een loopswitcher o.a. de volgende drives/dists heb:
    Maxon OD808, Boss SD1, Proco RAT en een MI Audio Crunchbox. Gisteravond meteen mee gegigged ook,
    paar seconden aan de knoppen draaien, beetje veel hoog, tele heeft natuurlijk al redelijk veel bite - en gaan met die banaan.
    Ik vind de ST2 echt een toevoeging, het typische Marshall geluid - en dat nu uit een VOX.
    Echt niet dat gecompresste COSM drive geluid dat je wel eens uit die Boss Multi FX hoort.
    Of de ST2 ook volgens die COSM technologie werkt, geen idee, maar ik ben er blij mee.
    Thanx voor de tip!
    Graag gedaan! Hij werkt op elke versterker even goed, maar op de AC30 werkt 'ie beter dan een hele hoop boetiek pedalen die 3 keer zo duur zijn. Hij klinkt op een AC30 inderdaad als een Marshall. Erg grappig.

Standaard

Lekkere pot gitaar, aaaargh een stukje metal, klinkt niet verkeerd, overtuigende boventonen.
    Die strat, mooi hoor.

Senior Member

Standaard

Dit lijkt mij echt een super toffe veelzijdige drive! Stukje King Nitro klinkt ook érg overtuigend! Zou te gek zijn als je hem mee neemt zaterdag! Misschien kan ik hem dan inderdaad even checken
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Thanks!

Hij is erg veelzijdig en klinkt voor een COSM pedaal heel dynamisch. Bij dat stukkie Little Wing hoor je goed wat er gebeurd als je zacht aanslaat of wat harder. Hij reageert behoorlijk als een buizenamp.

Dat stukje metal doet hij beter op een wat cleanere amp met een 4x12, maar het zit er zeker wel in.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Dit lijkt mij echt een super toffe veelzijdige drive! Stukje King Nitro klinkt ook érg overtuigend! Zou te gek zijn als je hem mee neemt zaterdag! Misschien kan ik hem dan inderdaad even checken
    Ja, is echt een hele toffe drive. Erg veelzijdig. Ik heb alleen maar aan de gainknop gezeten, volume en EQ staan recht. Hij veranderd echt van karakter als je de drive omhoog schroeft. Erg leuk om mee te pielen.

Ik neem hem zeker effe mee!

Effe 1 ding, dat is geen King Nitro hoor, maar Lamb Of God. (Ik weet het, we lijken wel een LoG coverband...)

Senior Member

Standaard

thanks michael!

Klinkt goed!

Standaard

Bedankt! Zelf testen of de feel je bevalt is wel aan te raden, maar het is de moeite waard als je een AC30/AC15 hebt.

Senior Member

Standaard

Ik wil hem zaterdag echt even testen. En als het ding werkelijk zo fijn werkt, en ik hem ook mooi vind klinken, dan denk ik dat de OCD het veld gaat ruimen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Hah, deed me erg aan dat KN nummer wat op jullie myspace staat denken. Weet niet precies welke
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

thanx michael, ik ga hem zeer spoedig checken! Maar eerst even zeker weten dat mijn ac30 ook weer in leven is. Hij is momenteel nog bij de dokter.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten