Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 138
  1. #51
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Queen - Radio Gaga (eigen tekst in dialect)
    Daar ben ik dan toch wel erg benieuwd naar
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Daar ben ik dan toch wel erg benieuwd naar
    Hehe, die heb ik geschreven. Gaat over onze lokale radiozender Radio Reindonk. Die hebben een aantal super typische dingen die iedereen kent (in onze omgeving). Die zijn er allemaal in verwerkt. Vooral interessant voor de mensen hier dus.

  3. #53
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Ik hoef de tekst ook niet direct, ik ben vooral nieuwsgierig naar een filmpje. Sowieso een apart nummer om live te doen gezien het zeer specifieke geluid waar iedereen toch een beetje aan gewend is en het is een publieksnummer pur sang qua meeklappen. En dat dan met een eigen tekst... ik zie het al wel voor me, nu nog op Youtube
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #54

    Standaard

    Nja, dat nummer staat nog in de kinderschoenen. Sowieso hebben we nog niet opgetreden, dus helaas, geen youtube filmpje
    Ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat, vorige week hebben ze dat voor het eerst gerepeteerd, maar toen was ik er zelf niet bij. Maar onze toetsenist weet wel raad met zijn synths, dus dat gaat wel redelijk goedkomen denk ik. Het lastigste gaat nog de zang zijn, het is toch een behoorlijk hoog nummer.

  5. #55
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Dat kun je wel zeggen! Ik zat toevallig gisteren wat Queen op YT te kijken en meteen mijn zang te oefenen en het lukte me voor het eerst om het in zijn geheel voluit en op hoogte te zingen, maar met de kracht die nodig was voor het refrein ging het net niet zuiver meer.
    Respect als het op overtuigende manier gaat lukken (voor het hele nummer bedoel ik dan)
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Bijna iedereen speelde toen wel ergens Zombie van The Cranberries, Alive van Pearl Jam en Not an Addict was ook erg populair. Oh, en Nobody's wife natuurlijk
    check, check, check, en check

    Alive nog steeds, al was het alleen maar om lekker te improviseren met die solo: http://www.youtube.com/watch?v=r-m5sElLzJ0 Ik rechts.

  7. #57

    Standaard

    Nouja.. Onze setlist van afgelopen zaterdag, ik weet niet waar het precies om draait in dit topic, maar ik plaats hem hier even.
    1. Fell In Love With A Boy - Joss Stone
    2. I'm Yours - Jason Mraz
    3. Whattaya Want From Me - Adam Lambert
    4. Need You Now - Lady Antebellum
    5. Misery - Maroon 5
    6. Proud Mary - Tina Turner

    Erg kort, we hadden helaas maar een half uurtje, dus ja..

  8. #58
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.732

    Music

    Et voilà: Proud Mary
    Leuke moderne set trouwens, afgezien van die dinosaurus.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Et voilà: Proud Mary
    Leuke moderne set trouwens, afgezien van die dinosaurus.
    Die wilden een aantal mensen bij ons in de band er ook al tussen proppen. Ik heb hard tegengestribbeld, met resultaat!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Et voilà: Proud Mary
    Leuke moderne set trouwens, afgezien van die dinosaurus.
    De zangers/zangeressen mochten allemaal een nummer uitzoeken dat ze erg leuk vonden en dat ook nog redelijk te spelen was voor de band zelf. Proud Mary pakte trouwens wel heftig goed uit "This is Proud Mary........" en dat publiek ging tekeer!
    Hahahaha
    Misery speelde ik trouwens niet, die funky slag wat daarin zit krijg ik maar niet te pakken..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top