Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 418 van 904 EersteEerste ... 318368408416417418419420428468518 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.171 t/m 4.180 van 9036
    Senior Member

Standaard

Heb de goede man aan de telefoon gehad, hij wilde er echt in eerste instantie €125 voor hebben vond hij een mooie prijs. Echter de biedingen zijn zo hoog opgelopen dat hij er achter is dat zijn prijs te laag was, maar ondertussen was er al iemand onderweg naar hem toe om de spullen op te halen.

Senior Member

Standaard

Gevalletje erfenis of diefstal?
    Iets anders kan ik me niet voorstellen bij een vraagprijs van 125 euro voor deze set.
    Can't have to many Tele's

Standaard

Tsja, of gewoon onwetendheid. Wie zal het zeggen?

We kennen allemaal wel het mythische verhaal van de oude man die zijn gitaar te koop zet voor een grijpstuiver en de mazzelaar van een verkoper die na het opentrekken van de koffer op zolder, een in nieuwstaat verkerende strat uit de '50's aantreft.

Niet iedereen weet wat hij te koop heeft staan natuurlijk.

Senior Member

Standaard

Ik heb jaren een Ibanez Artist gehad, en wilde hem op een gegeven moment verruilen voor een Epiphone LP, dus de Iba op MP gezet voor €350,-.
    Ik kreeg al vrij snel een heel beleefd emailtje van iemand die zei dat de Iba minimaal €600,- waard was, en dat een Epi geen verbetering zou zijn.
    Ik heb de beste man natuurlijk hartelijk bedankt, en heb uiteindelijk de Iba voor €650,- verkocht, wel een paar jaar later overigens, omdat ik toch voor een Gibson LP ben gegaan.

Zo kan het dus ook.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 13 november 2010 om 16:32 Reden: typo

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Tsja, of gewoon onwetendheid. Wie zal het zeggen?

We kennen allemaal wel het mythische verhaal van de oude man die zijn gitaar te koop zet voor een grijpstuiver en de mazzelaar van een verkoper die na het opentrekken van de koffer op zolder, een in nieuwstaat verkerende strat uit de '50's aantreft.

Niet iedereen weet wat hij te koop heeft staan natuurlijk.
    Zo heb ik ooit een '86 MIJ Fender tele gekocht voor 150,- euro, incl. koffer Goed, er zaten wel 2 niet orginele schroeven op, en de halspen was volledig los gedraaid, waardoor de slagplaat wat bol stond. maar is wel een tele die hier blijft. De verkoper vond het wel "vreemd" dat er zoveel mensen zijn vraagprijs boden. Maar ach...., hij was blij hij dat bedrag voor het "beginners gitaartje" (waren zijn woorden hé) kreeg

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Zo heb ik ooit een '86 MIJ Fender tele gekocht voor 150,- euro, incl. koffer
    ach ben er niet van onder de indruk , mijn japanse ESP strat voor 4 euro op een rommelmarkt was een veel betere deal, net zoals m'n aria YS-500 voor 25 euro.
    maar het gebeurt zoals je ziet, als mensen niks met gitaren hebben dan zien en weten ze de waarde ook niet, als ik opeens onverwacht zou komen te overlijden dan denk ik dat m'n pa al m'n gitaren of naar de stort of naar de kringloopzaak zou brengen.
    heb hem al een beetje opgevoed maar hij begrijpt niet dat iemand honderden en zelfs duizenden euro's over heeft voor zo'n stuk hout met draadjes.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Heb de goede man aan de telefoon gehad, hij wilde er echt in eerste instantie €125 voor hebben vond hij een mooie prijs. Echter de biedingen zijn zo hoog opgelopen dat hij er achter is dat zijn prijs te laag was, maar ondertussen was er al iemand onderweg naar hem toe om de spullen op te halen.
    Ook gebeld en hetzelfde verhaal (vanmorgen gebeld..).. iemand uit Friesland was onderweg.... Ik had een vrouw aan de lijn en ik denk eerlijk gezegd dat het onwetendheid was... Was in principe voor die E 125 verkocht, maar ze had al een bod van E 350.... hetgeen mij niet geheel onlogisch lijkt...

Maar..... wie is die Fries ?((-;
    One variety, Agathis Christi, is a very mysterious wood,
    Mysterious it is - especially when used with a Marple neck.

Senior Member

Standaard

De Fries ken ik niet, maar dat bod van 350 euro was van mij....
    Volgende keer toch maar meteen bellen.
    Hij staat nu op €610, wat zal ie balen als hij voor 125 is verkocht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    De Fries ken ik niet, maar dat bod van 350 euro was van mij....
    Volgende keer toch maar meteen bellen.
    Hij staat nu op €610, wat zal ie balen als hij voor 125 is verkocht.
    Die Fries was al onderweg, ze had ja gezegd op E 125 maar twijfelde heel erg, zeker omdat iemand (op dat moment) al E 350 (!) had geboden..
    Toch wel nieuwsgierig (-;
    One variety, Agathis Christi, is a very mysterious wood,
    Mysterious it is - especially when used with a Marple neck.

Senior Member

Standaard

Friezen ken ik als mensen die zich aan afspraken houden, en het lijkt me niet netjes als die man aan de deur komt na dat flinke stuk gereden te hebben om dan te zeggen, sorry, ik heb een hoger bod.
    Lijkt mij als beide partijen zich aan de afspraak houden, dat ie weg is.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten