Lekker laten gaan toch? Van mij persoonlijk mogen alle dierentopics linea recta de prullenbak in, maar een ander zal vast vinden dat een apart auto en motortopic teveel van het goede is. Of een apart mooie dames topic en een topic van mooie dames met gitaren. Of 10.000 politieke topics en 20.000 reli topics. Als een topic kansloos is verdwijnt het vanzelf wel naar beneden. Ja, zo af en toe lijkt het dan een paar dagen een zootje, maar volgens mij lost zich dat vanzelf wel weer op. Zolang er geen forumregels worden overtreden lijkt er mij niks aan de hand.
Vanuit dat door redenerend vind ik het dus vreemd dat er een huisdiertopic sticky wordt gemaakt, dat een Axolotl topic daarin wél wordt toegevoegd, maar honden en katten niet. Vraag aan 100 mensen om een willekeurig huisdier te noemen en ik gok dat 90% een hond of kat zal noemen. Zo maak je het jezelf als modteam niet makkelijk en dan krijg je vanzelf discussies als deze waar je dan ook weer op moet reageren.
Met in het achterhoofd dat ook mods dit vrijwillig doen kan ik alleen maar adviseren: Soms is niets doen de beste oplossing.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers