Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    Goed en duidelijk verhaal. Ik zal het dus maar eerst met de rest van de band overleggen wat hun visie is. Het vergt idd wat inspanning van alle bandleden en iedereen moet ermee overweg kunnen.

    Mss een stomme vraag maar, stel ik schaf zoiets aan, dan plaats ik de ontvanger dus in mijn 19 inch rack en zorg ik (met een lange kabel) dus dat ik aangesloten wordt op de PA installatie ? In dat geval bepaald de PA man dus mijn verhoudingen ?
    Als ik echter kies voor een aansluiting op de PA (zeg links) en ik kies voor het rechterkanaal de XLR uitgang van mijn versterker dan kan ik zelf bepalen hoe de verhoudingen verlopen ?

    Maar ik proef ook uit jouw verhaal dat je eigenlijk al het direct geluid uit de boxen van je versterkers uit zet en direct aansluit op de PA (via dus de XLR uitgang). Is dat beter dan ?

    Sorry voor de hele erge n00b vragen maar het is echt helemaal nieuw voor mij.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    965

    Standaard

    je vervangt in feite je monitor speaker met je in-ear-system. hoe dit wordt aangesloten is de keus van de geluidstechnicus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    Duur bier DAAR krijg je Nederlanders mee over de zeik!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Ik heb ook een tijdje de LD Systems mei100 gebruikt. Inmiddels heb ik een Sennheiser iem300 g2 en dat is toch wel even een heel stuk beter. Nieuw gekocht bij Feedback voor €550 of zoiets. De LD Systems is niet slecht en goed bruikbaar, zeker als je de prijs in ogenschouw neemt, maar heeft nogal wat ruis. Zeker als je de stereo modus gebruikt.
    Vote for Pedro!

  4. #14

    Standaard

    Van de week tijdens de repetitie nog even met de zanger hierover gesproken. Hij heeft wel in-ears, maar gaf aan dat al het geluid (ook van de gitaar) afgemixt wordt door de PA en dat de combo mijn gitaarmonitor is. Verder had ie wel monitoren voor op de grond. Nu ben ik dus weer aan het twijfelen over de noodzaak van de in-ears...
    Volgens mij ben ik nu ook verstrikt geraakt in het welles nietes web.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top