Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 409 van 904 EersteEerste ... 309359399407408409410411419459509 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.081 t/m 4.090 van 9036

Standaard

Deze + een spuitbus dan maar voor de goldtop http://link.marktplaats.nl/392515077
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Opvallend hoeveel 70's Ibanezzen er de laatste tijd worden aangeboden.
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Deze + een spuitbus dan maar voor de goldtop http://link.marktplaats.nl/392515077
    hoe kan het dat die zo (relatief) goedkoop wordt aangeboden? lijkt me dat er dan vanalles aan gedaan moet worden? Fretwerk en de rest van de hardware en de hals? wel interessant opzich!
    Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
    FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
    Amp: Brunetti MC2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allonso1990 Bekijk bericht
    hoe kan het dat die zo (relatief) goedkoop wordt aangeboden? lijkt me dat er dan vanalles aan gedaan moet worden? Fretwerk en de rest van de hardware en de hals? wel interessant opzich!
    Als de verkoper 'denkt' dat het om een geschroefde hals gaat, hoeveel verstand zou die man dan van gitaren en prijzen hebben denk je?

Senior Member

Standaard

Ja, daar moet ik je gelijk in geven, zal wel niet weten wat ie heeft en wat het waard is
    Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
    FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
    Amp: Brunetti MC2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Of het 100% waar is durf ik niet te zeggen maar ik heb meerdere dingen gelezen dat kasuga de oem builder was van yamaha.
    Dus oude vliegende samurais en sg's zouden er maar zo vandaan kunnen komen.
    Ik meen dat Yamaha als één van de weinige Japanse merken haar eigen fabrieken gebruikte voor de gitaarproduktie (die destijds al zo'n honderd jaar andere instrumenten maakten).
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Leuke Telecaster hoor.
    € 350,- is een goede prijs.
    Met koffer inderdaad helemaal niet slecht.
    Dit is waarschijnlijk een Koreaan, en die gingen afhankelijk van de verkoper vanaf € 395,- tot € 500,- nieuw.
    Niettemin de moeite waard.
    Goede kwaliteit hardware, elementen en hout, tenminste wanneer ik aan die van mij refereer.
    Durf het bijna niet te zeggen maar.... 'minstens zo goed als...' (en dat is na mijn USA Fender strat plus en Gibson the Paul).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Ik meen dat Yamaha als één van de weinige Japanse merken haar eigen fabrieken gebruikte voor de gitaarproduktie (die destijds al zo'n honderd jaar andere instrumenten maakten).
    Hier een stuk over accoustische:

Kasuga was established in 1935 in Nagoya by Miki Bukichi. Kasuga made guitars, banjos, mandolins, violins and ukeleles. Kasuga started their own brand of guitars in the 1960's and in the 1970's made the Heerby and Ganson brands and partnered with Roland on a guitar synth. Kasuga and Tokai made Conrad guitars in the 1970s.
    In the 1980's/1990's they made guitars for Yamaha, Burny/Fernandes and the early Navigators.
    Kasuga apparently made some Washburn models around 1988 or so with a serial number starting with a K and they might have also made some Jackson and BC Rich guitars.
    They also did BC Rich type copies for the Japanese market with a K on the headstock instead of a B.
    Kasuga went out of business in the mid 1990's. [Source: Tokai forum ]
    En laatst kwam ik hier via een link naar info over japanse fenders uit bij een stuk over dat kasuga ook de oem voor yamaha deed.

--------------------------------------------------------------------------

On topic:

En voor degene die opzoek was naar een goede Les Paul copie voor 500,- hier een leuke custom met gelijmde hals, mis dat er zelfs nog wat van de prijs af kan:
    http://link.marktplaats.nl/391901676
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten