Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1118 van 1214 EersteEerste ... 1186181018106811081116111711181119112011281168 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.171 t/m 11.180 van 12136

Standaard

Precies, ik heb m'n wah er dus naast.

En nu ben ik dus aan het twijfelen of ik een pt1 of pt2 wil.
    Niets irritanter dan een wah die verschuift tov de rest van je pedalen. En dat geneuzel met aansluiten, blegh..
    Bovendien kan ik hem op een bord zet, net wat beter aansluiten: ik heb m'n wah het liefst links van m'n pedalen (ik wah ook met links).

Senior Member

Standaard

Ik had een tijdje een wah op mijn PT1, past prima. Maar hij neemt wel twee rijen in beslag, dus 2 'gewone' effecten. Die wah gebruikte ik toch bijna nooit, dus die staat er nu naast of in de kast. Geen probleem, en ik hoef mijn voet ook niet zo hoog op te tillen.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Standaard

Tja, ik heb nu 7 pedalen op m'n junior (inclusief een mmdlx, die neemt ook twee plaatsen in beslag) en ik merk dat ik gewoon geen zin heb om m'n wah mee te nemen. Past ook weer net niet fijn in de tas enzo. En op het podium, tja, dan mis ik hem ineens weer

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Tja, ik heb nu 7 pedalen op m'n junior (inclusief een mmdlx, die neemt ook twee plaatsen in beslag) en ik merk dat ik gewoon geen zin heb om m'n wah mee te nemen. Past ook weer net niet fijn in de tas enzo. En op het podium, tja, dan mis ik hem ineens weer
    Niels, 300 postes geleden waren we het er al over eens dat je de PT2 gaat kopen. Mijn WAH staat ook links en ook OP de PT, geen enkel probleem. Welk excuus kan je nog bedenken GEEN PT2 te kopen? Ik heb overigens PT gemaild of ze ook after-market een case leveren, maar ik heb nooit antwoord gehad.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Nu we het toch over die Pedaltrains hebben... Ik overweeg om een PT2 aan te schaffen met Hardcase. Ik heb nu een homemade board van betonplex in een flightcase waar verder alle snoeren, microfoon, wat tools en ander stuff inzit. Erg compact en alles in één....... MAAR WEL LOEIZWAAR!!!!
    Nu las ik op de Pedaltrain-site dat de hardcase opbergvakjes heeft voor snoeren e.d. Klopt dat? Wie kan daar eens een foto van posten? Ik wil graag zien hoe dat zit...
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Nu las ik op de Pedaltrain-site dat de hardcase opbergvakjes heeft voor snoeren e.d. Klopt dat?
    Ze zullen toch niet liegen over hun eigen producten?
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Niels, 300 postes geleden waren we het er al over eens dat je de PT2 gaat kopen. Mijn WAH staat ook links en ook OP de PT, geen enkel probleem. Welk excuus kan je nog bedenken GEEN PT2 te kopen? Ik heb overigens PT gemaild of ze ook after-market een case leveren, maar ik heb nooit antwoord gehad.
    Dat is apart. Ik heb ze wel vaker gemaild en ik krijg altijd antwoord. Of heb je iets gestuurd in de vorm van "give me a fucking case or your child dies"?

Heb je gemaild naar help@pedaltrain.com?
    Prima-Nocte @ Myspace

When the earth spits out the dead,
    They will rise to suck the blood of the living...

Spiderpig
    Spiderpig
    Does whatever a spiderpig does
    Can he swing
    From a web?
    No he can't
    He's a pig
    Look oooooout!
    He is a spiderpig

Standaard

ik heb een PT2, met hardcase. Wel een oude (zonder gaten voor een PP2), maar in de hardcase zitten geen opbergvakjes voor kabels.

Guitars -> Pedals -> Amps

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ja, er staat dus een pp2 op gitaarmarkt, maar die dude reageert niet op z'n mail! Lul...
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 1 november 2010 om 22:56

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    ik heb een PT2, met hardcase. Wel een oude (zonder gaten voor een PP2), maar in de hardcase zitten geen opbergvakjes voor kabels.

Nieuw model ook niet. Wel voldoende ruimte om aan de boven of onderkant gitaarkabels en banden te stoppen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten