Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 155
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinchaholic Bekijk bericht
    Voor alle duidelijkheid het is de bedoeling dat met het aansluiten van de HT-1 Head beide speakers van het cabinet hun werk doen.
    Dat zal wel lukken, maar dat wordt dan nog geen stereo. Hetzelfde geluid over twee speakers is nog steeds mono. Maar als je een kabel tussen de 8 ohm uitgang van je top en de 8 ohm ingang van je cab hangt en de cab op Mono zet, geven beide speakers (weliswaar hetzelfde) geluid.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Hmpf.
    Naast mijn maandelijks aflossingsbedrag heb ik nog geld over om te spenderen/sparen aan/voor andere dingen. Nu heb ik er een bloedhekel aan als ik mijn versterker 's morgens of 's avonds niet kan gebruiken omdat ik dan ruzie krijg met de buren.
    Nu vond ik het een leuk idee om er een versterkertje naast te kopen, een Engl Gigmaster met die powersoak, een Blackstar HT5 combo of een Blackstar HT1 combo. Zo'n Egnater Rebel 20 is ook erg leuk.
    Iemand die mij uit kan leggen wat het meest praktische is in mijn situatie? De Gigmaster en HT5 hebben dezelfde speaker, alleen vind ik de Gigmaster helderder klinken. De HT1 is nog even afwachten of hij in het assortiment van de gitaarzaak komt. En die Egnater vind ik wel leuk.
    Nu moeten jullie het niet zien als weer een of andere GAS-aanval (hoewel ik wel last heb van GAS, maar niet in die mate dat ik er spul voor weg wil doen ofzo).
    Ik zie wel. Het meest verstandige is natuurlijk testen, testen en nog eens testen.

Verder wil ik mijn HT20 sowieso houden voor bandrepetities en optredens.
    Laatst gewijzigd door RoelSmoel; 31 oktober 2010 om 21:22

Senior Member

Standaard

Emulated output van je HT-20.

Koop een deftige koptelefoon en bespaar een hoop geld. Voor de keren 's ochtends hoef je echt niet een nieuwe versterker.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Nu heb ik er een bloedhekel aan als ik mijn versterker 's morgens of 's avonds niet kan gebruiken omdat ik dan ruzie krijg met de buren.
    Ik weet niet hoever de hutjes in Limboland uit elkaar staan, maar zelfs met mijn 5 watter kan ik prima ruzie krijgen met de buren. Alles wat je wilt laten oversturen gaat te hard. Clean doet mijn 3 watter het redelijk op laag volume.

Wat dacht je van een Toneport op je floptop?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Ik weet niet hoever de hutjes in Limboland uit elkaar staan, maar zelfs met mijn 5 watter kan ik prima ruzie krijgen met de buren. Alles wat je wilt laten oversturen gaat te hard. Clean doet mijn 3 watter het redelijk op laag volume.

Wat dacht je van een Toneport op je floptop?
    Ik heb al een Pod Studio, een UX1. Vind ik niets aan, eerlijk gezegd. Allemaal nét niet geluiden, naar mijn mening.
    Nu zit het zo.. De buurman zit depressief thuis, en gisteren begonnen er weer deuren te vliegen toen ik gitaar aan het spelen was. Buiten dat mijn ouders het 's avonds ook niet altijd fijn vinden als ik de versterker wat verder open heb staan. Dan leek een versterker met iets powersoak-achtigs wel handig, of gewoon een laag wattage amp.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Otto Bekijk bericht
    Emulated output van je HT-20.

Koop een deftige koptelefoon en bespaar een hoop geld. Voor de keren 's ochtends hoef je echt niet een nieuwe versterker.
    Die heeft geen emulated output, enkel een direct-out.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Ik heb al een Pod Studio, een UX1. Vind ik niets aan, eerlijk gezegd. Allemaal nét niet geluiden, naar mijn mening.
    Nu zit het zo.. De buurman zit depressief thuis, en gisteren begonnen er weer deuren te vliegen toen ik gitaar aan het spelen was. Buiten dat mijn ouders het 's avonds ook niet altijd fijn vinden als ik de versterker wat verder open heb staan. Dan leek een versterker met iets powersoak-achtigs wel handig, of gewoon een laag wattage amp.
    Je kan ook je versterker wat lager zetten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Otto Bekijk bericht
    Je kan ook je versterker wat lager zetten.
    Logisch, maar dan is het nog te hard (volgens de buren), jep, best wel lastige mensen ja.

Senior Member

Standaard

Dat is ook gek. Mijn ht5 heeft geen master volume en ik kan hem op fluister-sterkte zetten. Ik dacht dat je een 20 watter met een extra mastervolume wel stil krijgt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten