ff geen plaatje,
maar sowieso komt er ooit een les paul supreme
''heeft je moeder je nooit geleerd dat je gitaristen nooit een compliment moet geven? ''
Hier ook ff geen plaatje, maar ik wil nog eens een Ovation Celebrity Dx hebben, een mandoline met een ronde achterkant, een Ierse bouzouki, een Griekse bouzouki, een Portugese mandoline, een Italiaanse mandoline, een banjo, een viool, balalaika komt eraan, en in de toekomst nog een tweede Gibson Les Paul 2008 model, maar dan een goldtop in plaats van de ebony die ik nu heb. Alhoewel, die kan ik misschien ook laten maken door Maxwood, als die met mij in zee willen wat betreft een endorsement. Nouja, en er zijn nog een paar gitaren/snaarinstrumenten die ik wil, maar dat wordt een beetje teveel om op te noemen xD Misschien nog eens een mooie hollowbody, of een semi-hollowbody.. of.. :P
Gibson Les Paul Standard 2008 Ebony: DiMarzio/ Ernie Ball/ Graph Tech/ Grover; Peavey Butcher 100 watt top, Valveking 412 cab, Delta Blues 115 30 watt combo: JJ tubes. Line 6 Relay G50, Hardwire DL-8 Delay/Looper
Suhr Classic Swamp Ash Trans White SSS MN
![]()
Je kunt er altijd nog een puk mee wegrammen. Vind het ook een gruwelijk lelijk gedrocht. Mss in die andere topic onderbrengen hahaha?
Ik zou nog welleens een witte gibson explorer willen. En dan het liefst helemaal versleten en afgekloven. Lekker rock n roll!
Of een afgekloven witte charvel so cal. dat mag ook![]()
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Een Morris. 100 keer cooler en BETER dan een Hohner maar een hoop geld, dus ik zit te dubben... wel niet wel niet\
![]()
Laatst gewijzigd door Pepe; 26 oktober 2010 om 19:48
Favorieten/bladwijzers