Is er veel beter aan de G-Force tov de G-Major 2? Want dan heb je concurrentie, Henri!!
Is er veel beter aan de G-Force tov de G-Major 2? Want dan heb je concurrentie, Henri!!
Tja, ik weet het ook niet, maar "er wordt" alom beweerd dat de G-Force, samen met de Lexicons de beste effect-processors zijn.
Niet dat de G-Major(2) niet goed zou zijn, maar €400,- voor een G-Force lijkt me niet verkeerd.
Het gaat mij hoofdzakelijk om delays, reverbs en een interne mixer voor volume boosts.
Zou een G-Force een grote verbetering zijn t.o.v. een Intellifex Blackface?
Ik heb net gisteren mijn Intellifex weer opgehaald, moest gerepareerd worden.
Beetje stoeien weer ermee, altijd leuk.![]()
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
400 euro voor een GForce is wel erg goedkoop. Even goed opletten zou ik willen aanbevelen, maar als de verkoper en het apparaat in orde zijn zou ik hier zeer snel bij zijn !
http://madriaens.wix.com/morris
----------------------------
Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)
Ik heb een mailtje van hem gehad op mijn vraag of het een Made in Denmark of Asia was?
Hij antwoordde dat het er één uit Denemarken is, en dat hij in de UK woont.
Hij wil hem opsturen voor €400,-, en alles via Ebay laten verlopen.
Ik heb hem gemaild dat ik hem het liefst eerst wil testen, en dus afzie van de deal.
Ach, ik denk toch niet dat ik er nú één zou kopen, wil eerst 's met m'n recentelijk herstelde Intellifex stoeien.
In de toekomst misschien een G-Force....
Ik heb wel getwijfeld, kreeg net nog weer een mailtje terug, in prima Engels, en hij wil alles via eBay regelen, kan zelfs m'n geld terugkrijgen als het niet in orde zou zijn.
Ik heb geen idee waarom hij dat ding niet gewoon in de UK verkocht krijgt, heb ik hem nog gevraagd.
Stay tuned for the answer.![]()
Ah, hij heeft alweer geantwoord:
Lijkt me dat als je hem snel wilt verkopen, dat het snelst gaat in de UK?I post it also in the UK . but I have some financial problems and I need to sell it fast.![]()
Favorieten/bladwijzers