Peter wat ben je boos
Je kunt de Junior ook inleveren bij Geerts Gibson recycle Centre
Krijg van je van mij een andere fijne gitaar (ik heb nog geen Junior)
Dat plastic grondplaatje is inderdaad niet handig![]()
Peter wat ben je boos
Je kunt de Junior ook inleveren bij Geerts Gibson recycle Centre
Krijg van je van mij een andere fijne gitaar (ik heb nog geen Junior)
Dat plastic grondplaatje is inderdaad niet handig![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Ja sucks!!! ik heb ook n LP gekocht, uit melancholiek en omdat mn favo gitaristen op LP's spelen, maar eerlijk is eerlijk, het ding heeft zn nukken. Het zwaartepunt ligt ver naar achteren en hij kan best een velout (hoe heet zo'n verdikking rond de nek) gebruiken. Daarnaast issie behoorlijk zwaar.
Maaaaar eerlijk is eerlijk het geluid uit de '57 pups en zo'n dikke plank mahonie is echt wel heel stoer!! En ook de looks liegen er niet om.
Overigens heb ik geen echte Gibson maar een Orville, een soort Japanse Gibson.
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
De meeste Gibson LPs hebben een plastic plaatje voor de uitgangsjack. Ik heb die op mijn R7 Gold Top direct vervangen door 'n metalen exemplaar.
Door de hoek bij de kop en de hals zijn ze gewoon minder bestand tegen gooien, smijten en vallen dan de meeste Fenders alleen klinken die gitaren weer anders![]()
MOET JE MISSCHIEN MAAR EEN GIBSON SG KOPEN
the one and only baby
it's better to burn out than to fade away
Yep, I'm still lurking for that Junior
Ik heb bij mij ook de plastic plaatjes verwijderd en ijzeren gemonteerd.
Fender maakt ook uitglijers, net als Gibson.
Check de standaard topkammetjes maar eens die op de Fenders en Gibsons gemonteerd worden, eigenlijk ook beneden de maat t.o.v. de prijs van de gitaar
eeehhh.. dit model heette een tijdlang SG junior en was dus een SG!
( en nu we het over die mahonie baggerschuiten met die wiebelhalzen hebben: laat een ingeplugde SG nooit op die jack vallen, want het gaat dwars door het hout heen en dan ben je nóg verder van huis...)
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Oh nou is het een prima gitaartje hè? Je wilt de prijs opdrijven, meneer de lelijke plastic jackplugholder plate hater!!![]()
Favorieten/bladwijzers