Als het toch voor over 20 jaar is, waarom geen gitaar die dan flink meer waard is geworden. Dat ze er gelijk een rijbewijs of studiejaar van kunnen betalen? Dan hebben ze er ook lol van.
Als het toch voor over 20 jaar is, waarom geen gitaar die dan flink meer waard is geworden. Dat ze er gelijk een rijbewijs of studiejaar van kunnen betalen? Dan hebben ze er ook lol van.
Inderdaad dezelfde verkoper verkocht toen een floral, paisley en een joe strummer en nog een aantal tele's.
Wel een leuk idee een gitaar voor de kids, waar ken ik dat ook alweer van.
O,ja daarom ben ik bezig met bovenstaande gitaren![]()
pepe, niet al de waarde is in € uit te drukken he?
ik zelf zou het fantastisch vinden als ik een gitaar zou krijgen die gekocht is toen ik geboren werd. maar misschien ligt dat dan aan mij :-)
en als het over € gaat, dan heb ik ook nog een LP custom en SG supreme die ze ooit erven :-)
speedmusic: thx, maar je fotos werken neit :-)
gezocht:ff niks
Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab
Een tijdje geleden zei ik tegen een zoon die telkens dezelfde Gretsch pakte als ie langskwam, "hij is te koop maar zal ik die voor je bewaren?"
"Nou" zei hij, "ik heb liever dat je die oude tele voor me bewaard..."
Hij is niet op zijn achterhoofd gevallen.
super, slimme zoon van je..
maar dit is toch iets speciaals vind ik, ze zullen snel weten dat ik deze voor hen kocht, maar ze krijgen ze nog niet tot het geschikte moment :-)
tot zolang hangen deze gitaren in de woonkamer en speel ik er af en toe op :-)
Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab
@Ben79 ik zag effe naar je sig en ik weet niet of je deze al gezien hebt:
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...trische-gitaar
bedankt, helaas te laat :-(
Favorieten/bladwijzers