Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 142 EersteEerste ... 715161718192767117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 1411
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

@fisherman: hap hap hap, kerel. dit is een gibsontopic, dus waarom babbelen over fender of prs? hun prijzen vind ik ook belachelijk hoor

ik geloof vast dat ze beter zijn, maar ik weet niet of ik het verschil de prijs waard vind thats all. Ik heb vandaag weer gespeeld op m'n eerste warmoth les paul. bolt on, korina back, rosewood hals, trem, en imho kan nog steeds geen gibson, prs, of fender daaraan tippen

Senior Member

Standaard haha Orpheo!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    @fisherman: hap hap hap, kerel. dit is een gibsontopic, dus waarom babbelen over fender of prs? hun prijzen vind ik ook belachelijk hoor

ik geloof vast dat ze beter zijn, maar ik weet niet of ik het verschil de prijs waard vind thats all. Ik heb vandaag weer gespeeld op m'n eerste warmoth les paul. bolt on, korina back, rosewood hals, trem, en imho kan nog steeds geen gibson, prs, of fender daaraan tippen
    Orpheo....kerel.

Er zit maar 1 ding op. Ik kom gewoon een keer langs en dan ga jij mij overtuigen cq laten zien wat nu die Warmoths bij jou losmaken.
    Ik heb je collectie gezien -berichtje achtergelaten, heb je vast gezien- en ik vind het allemaal retemooi!
    En die 2 Gibsons die jij nog hebt, ach die neem ik dan wel van je over, voor een matsprijsje uiteraard.

Groet'n uut de Achterhoek van de Fisherman!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman Bekijk bericht
    Orpheo....kerel.

Er zit maar 1 ding op. Ik kom gewoon een keer langs en dan ga jij mij overtuigen cq laten zien wat nu die Warmoths bij jou losmaken.
    Ik heb je collectie gezien -berichtje achtergelaten, heb je vast gezien- en ik vind het allemaal retemooi!
    En die 2 Gibsons die jij nog hebt, ach die neem ik dan wel van je over, voor een matsprijsje uiteraard.

Groet'n uut de Achterhoek van de Fisherman!
    je bent absoluut welkom joh. krijg je een lekker bakkie echte espresso of cappuccino (heb vrij weinig andere meuk in huis, haha). ik ga niet proberen je te overtuigen, je moet zelf je oordeel vellen, maar als je de gitaren probeert, zul je veel beter snappen 'where I'm coming from'. PM me maar voor een datum

Senior Member

Standaard Deal!

je bent absoluut welkom joh. krijg je een lekker bakkie echte espresso of cappuccino (heb vrij weinig andere meuk in huis, haha). ik ga niet proberen je te overtuigen, je moet zelf je oordeel vellen, maar als je de gitaren probeert, zul je veel beter snappen 'where I'm coming from'. PM me maar voor een datum
    Deal Orpheo.

Ik zit momenteel onder de pillen (nee, niet de pretpillen helaas ) dus autorijden is momenteel een nono....maar Pa en Ma wonen in Rotturrrrdam, dus als ik tzt daar weer eens ben kan ik e.e.a. combineren, ik laat dat uiteraard op tijd weten.

Bedankt voor de uitnodiging, het lijkt me geweldig om die mega-mega-mega collectie te zien en jou te horen spelen (ikzelf ben maar een clown)

Bedankt dus Orph!!!!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Deal Orpheo.

Ik zit momenteel onder de pillen (nee, niet de pretpillen helaas ) dus autorijden is momenteel een nono....maar Pa en Ma wonen in Rotturrrrdam, dus als ik tzt daar weer eens ben kan ik e.e.a. combineren, ik laat dat uiteraard op tijd weten.

Bedankt voor de uitnodiging, het lijkt me geweldig om die mega-mega-mega collectie te zien en jou te horen spelen (ikzelf ben maar een clown)

Bedankt dus Orph!!!!
    bedenk wel, ik woon in amsterdam, niet meer den haag...

Senior Member

Standaard O dat kan ook....

bedenk wel, ik woon in amsterdam, niet meer den haag...
    Ok dan, nou da's geen punt, ik heb 10 jaar in Amstelveen gewoond en heb er nog een kameraad wonen, dus dan kan ik dat ook combineren.....no problem en nogmaals, hartelijk dank!

Tankman
    Guest

Standaard

Ok Tankman, je hebt een punt.
    Je onderbouwt tenminste dat punt en dat siert je.

Het betekent uiteraard niet dat ELKE Gibson een kloteplank is, dat ben je hopelijk toch ook met me eens?
    Dat ben ik het er zeker mee eens. Ik kreeg laatst nog een oude en zeer mooie eS-335 in mn handen gedrukt. Dat was een zeer fijn gitaartje. Ik moet dan ook zeggen dat de meeste Gibsons die ik ooit prettig heb gevonden allemaal oude Gibsons uit de jaren 80/begin 90 waren Sommige uit 70, laatst nog eentje uit 60.

De enige onder de nieuwere Gibsons die wel ok en ook niet meer dan ok waren zijn een bepaalde BFG dat we een tijd hadden staan en een Flying V met 3 humbuckers en een mat zwarte finish die er nu nog staat. Deze gitaren speelden best we lekker, maar klonken nergens naar op de P90 van de bFG na dan. Die was wel cool.

Ik heb niks tegen oudere Gibsons. Die zijn over het algemeen wel prima. De nieuwere Gibsons erger ik me kapot aan. Daar komt het op neer. Ik verkoop veel liever een Framus oid.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ik heb niks tegen oudere Gibsons. Die zijn over het algemeen wel prima.
    Paar jaar geleden op een echte '54 naar '58 conversie gespeeld. Was ook best prima

Moderator

Music

Zitten we hier nou in het Gibson update topic of het Gibson Afzeik topic? Ik heb het even gemist zeker. Vrijheid van meningsuiting blablabla maar het is wel weer typisch Gitaarnet om zelfs in een speciaal Gibson topic te gaan posten hoe kut je het vindt. Voegt ook echt wat toe.
    En nee, ik ben geen blinde fan. Vier gehad, twee gehouden. Alles post-2000 en goedgekeud door de Gitaarnet crème de la crème
    Maar goed, is er nog wat te melden van het nieuwtjes front of is de off topic geboren uit komkommertijd?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard Alles onder controle Mitch ;)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Zitten we hier nou in het Gibson update topic of het Gibson Afzeik topic? Ik heb het even gemist zeker. Vrijheid van meningsuiting blablabla maar het is wel weer typisch Gitaarnet om zelfs in een speciaal Gibson topic te gaan posten hoe kut je het vindt. Voegt ook echt wat toe.
    En nee, ik ben geen blinde fan. Vier gehad, twee gehouden. Alles post-2000 en goedgekeud door de Gitaarnet crème de la crème
    Maar goed, is er nog wat te melden van het nieuwtjes front of is de off topic geboren uit komkommertijd?
    Alles is onder controle Mitch,

Orpheo en ik hebben het uitgepraat en Tankman heeft wel degelijk een onderbouwing van een punt waar ik het op sommige punten wel mee eens ben.
    En zie verder de reacties.....alles gaat in goede vrede, het begon enigszins over de Randy Rhoads Signature prijs.....

no problems here!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten