Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 142 EersteEerste ... 412131415162464114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 1411
    Senior Member

Standaard

En ja hoor, er is weer een maand voorbij. Dus: tijd voor wederom een nieuwe signature-gitaar van Gibson! Ditmaal overigens van een gitarist die het wat mij betreft wél verdiend heeft (ik bedoel, Chad Kroeger? Serieus, Gibson?)

Feast your eyes on the Randy Rhoads Les Paul.

Overigens, in mijn hoofd associeer ik Randy voornamelijk met de Flying V, heeft hij ook veel met een LP gespeeld?

Senior Member

Standaard

Jazeker hoor!: Crazy Train

Maar het is wel leuk enzo dat het een rhoads signature is. Maar daar betaal je dan wss ook voor en dan kun je net zo goed een normale custom kopen.. Dat is mijn mening.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Nee joh... Je kunt er haast twee customs van kopen . De aged-versie staat voor een ruime $9000 MSRP op de site.

Standaard

De V.O.S zal een winkel prijs van ongeveer € 3600.- hebben, en de Aged versie ongeveer € 5000.-
    Ze hebben een advies prijs van iets boven de € 5100.- en iets boven de € 7200.-

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

voor dat geld kan je een originele custom in die kleur kopen uit 1972... damn, voor dat extra geld kan je zelfs nog met goed zoeken een backup custom kopen. idioten. en wat maakt 'm nu zo extra bijzonder tegenover de gewone custom?

anyway, wel beter dan die kroeger sig, hoewel ik vind dat kroeger 'm heus wel 'verdiend', alleen 'm 'de meest veelzijdige artiest' noemen gaat mij een mijl te ver.

Senior Member

Standaard

als ik de prijzen en dergelijke even buiten beschouwing laat vind ik het wel een erg prachtige gitaar.

en om een gitaarnet grapje te maken:
    Ik vind Randy Rhoads wel sigwaardig
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Haha, true that.

Senior Member

Standaard

Mooiste les paul die ik ooit zag en yup,Randy is zeker sigwaardig...
    Gillend duur maar als ik het geld had...geen twijfel mogelijk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    voor dat geld kan je een originele custom in die kleur kopen uit 1972... damn, voor dat extra geld kan je zelfs nog met goed zoeken een backup custom kopen. idioten. en wat maakt 'm nu zo extra bijzonder tegenover de gewone custom?

anyway, wel beter dan die kroeger sig, hoewel ik vind dat kroeger 'm heus wel 'verdiend', alleen 'm 'de meest veelzijdige artiest' noemen gaat mij een mijl te ver.
    In 1972 werden er nog geen "witte" Les Pauls gemaakt door Gibson. die kwamen pas vanaf 1974. Wat 'm bijzonder maakt is dat ie Norlin specs meekrijgt, dat doen ze al zo'n 25 jaar niet meer bij Gibson.

Ben wel met je eens dat je voor (veel) minder geld een ouwe met dezelfde specs kunt kopen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Onze ervaring is dat de Signature, of anniversary modellen, toch nog beter zijn dat de normale Custom v.o.s gitaren. We hebben bijvoorbeeld de Jimmy Page gehad...Zo'n les paul heb ik nog nooit in mn handen gehad...Echt niet normaal !! Waar je het vooral makkelijk in merkt is hoog op de hals, waar alle gitaren dun worden ging deze nog even door. zo tone vol en zo veel sustain.

Pas een 50th anniversary in de winkel gehad welke niet eens duurder was dan een normale 59' vos, maar deze was ook zo bijzonder goed... nog mooier dan de gewone 59' !! ( en dit maakt een gewone 59'vos niet minder goed voor het geld !!!!!!! )

Nu heb ik vandaag de Don Felder 59' les paul binnen gekregen....precies het zelfde verhaal.... Hier kan een gewone v.o.s niet aan tippen. maarja, dat merk je ook aan de prijs...

Hoe dat ze het doen blijft een vraag maar dit zijn zo'n unieke gitaren. En of het te duur is....Sommige mensen merken of horen het verschil niet, en dan moet je het niet kopen! Maar als je een ervaren gitarist bent kan het bijna niet anders dan dat je het verschil merkt. En dan is het gewoon het beste wat je op dat gebied kan kopen. Uiteindelijk blijft het ook een smaak kwestie, maar dat het uniek goede gitaren zijn lijkt me een feit.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten