Ah! Die phonic hebben we ook met de band. Prima ding!
Ah! Die phonic hebben we ook met de band. Prima ding!
tja het is wel een behringer maar voor het geld kon ik het niet laten.
effecten/gates/compressors/eq's alles zit er in, nu nog maar even aan de tand voelen wat hij kan.
www.saneaudio.nlMuziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
Mooi ding, niceIs dat een nieuw product ofzo? nooit gezien!
Wat ie allemaal?
Een setje KRK rokit 5 g2 dus. Ik merk dat mijn mix al een stuk beter wordt. Verschil van dag en nacht. Dit had ik echt eerder moeten doen.
gebruik je hem dan voor tracking en voor mixen? Wel tof ding! leuke filmpjes op youtube!
Nieuw hier:
3x
Leuke preampjes voor erbij, en het mooiste is dat ze een dubbelleven leiden als buizen D.I.-box![]()
ik ga hem alleen voor live gebruiken, maar ik weet niet ofdat ik er zo blij mee ben. je moet bij zo'n digitale door zoveel menu's lopen voordat je ergens bent waar je wilt zijn, mischien ga ik hem binnekort weet verkopen, maar eerst me zelf er toe dwingen om hem te leren te gebruiken,
www.saneaudio.nlMuziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
sja, het zijn mooie speeltjes...maar zelf zou ik het ook niet 123 nemen. DAW-software is wel errug fijn, en anders gewoon een mooie analoge tafel. volgens mij is zo`n digi-tafel een beetje allebei net niet...
Had je hem 2e hands gekocht? dan kan je hem vast wel zonder verlies weer kwijt!
Ouwe 19" Monarch EQ (graph) uit de donkere krochten van het muziekcentrum gevistLijkt het te doen, leuk dingetje voor in de studio! heeft ook een Audio Analyser screen
Super!
Favorieten/bladwijzers