Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    Mijn spul komt bij www.polyservice.nl vandaan.
    Het giethars en silliconenrubber dat ik gebruik:



    Ik heb zelf deze ervaring inderdaad ook overgehouden van de modelbouw (trein). En gezien ik het daarbij toen vaak gebruikt had kreeg ik tijdens een helder momentje dit idee
    Hehe goed idee joh
    Bedankt voor de link! Ik zal eens gaan kijken op die site. Hoe is de service trouwens van de site? (verzenden enzo?)
    Ik wil het gaan gebruiken voor militaire modelbouw (wel in de zelfde schaal als de meeste treinen zeg maar) om onderdelen af te gieten die ik bijv. vaak gebruik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    zonder origineel valt er ook vrij weinig te gieten natuurlijk..

    Dat ik m'n spullen voor het gieten via internet heb gehaald is echt al jaren geleden, dus ik zou het niet meer precies weten hoe de service was. Naar mijn weten gewoon prima, geen klachten. In ieder geval was het toen nog wel wat duurder.
    Tegenwoordig ga ik gewoon langs bij de winkel. waar ze in ieder geval een prima service hebben!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    Ik dacht even dat er stond dat je gieters ging gebruiken
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    2.646

    Standaard

    weet wel dat marshall momenteel zeer actief is in het zoeken naar onrechtmatig verkochte items met hun naam erop.
    Veel soorten tolex en grillcloth plus logo's zijn sinds een paar weken op een hoop plaatsen al niet meer verkrijgbaar en de vaste prijzen voor hun losse items zijn ook flink omhoog gegaan..


    Weet wat je doet..
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dit is volkomen legaal hoor.

    Zolang het voor jezelf of vrienden voor eigen gebruik is en je het spul niet na maakt om er een handeltje in te beginnen is er niets aan de hand. (toch?^^)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    2.646

    Standaard

    Precies
    Ga je verkopen dan hang je.

    Veel plezier en succes verder!
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top