Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1099 van 1214 EersteEerste ... 995999991049108910971098109911001101110911491199 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.981 t/m 10.990 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Nice, heb je die klon altijd aan staan?? Welke amp gebruik je hierbij? Matchless??
    Jup, inderdaad een Matchless.. De Klon staat heel vaak aan, erg fijn pedaal, is echt een aanwinst. De voeding is van Voodoo Labs, de PP2.. duur maar het geld waard.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guus-25 Bekijk bericht
    Voodoo Lab?
    Bien sur! Cest la Voodo Lab Pedal power 2. Bij pedaltrain leveren ze tegenwoordig een bracket om het spul er onder te hangen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    En weer eea geschoven met mijn board.. nu nog een keer allemaal dezelfde kabels, wellicht George L? Die er nu op zitten zijn hoogwaardige van klotz maar erg duur en stug..

Overigens voor de oplettende lezers, de instelling van de Cold Fusion is inderdaad bijna het zelfde als de Klon.. hij komt ook akelig dichtbij ... iets meer tophoog maar that's it.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    Jup, inderdaad een Matchless.. De Klon staat heel vaak aan, erg fijn pedaal, is echt een aanwinst. De voeding is van Voodoo Labs, de PP2.. duur maar het geld waard.
    Nice, ik gebruik ook de pp2 op m'n pedalboard en een op m'n pedalshelf. Voor m'n midi board heb ik een fueltank van trex, voor m'n red snapper tuner en wah die naast m'n gcp liggen. m'n Gcp heeft power via Grx
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

foto's!

ik wil nog een delay, wil eigenlijk een memory lane, maar 2e hands lastig te vinden.. daarnaast zou een hotbox van matchless ook mooi zijn maar die nemen de zelfde prijzen aan als Klon, en daar pas ik voor.. er blijft altijd wel wat om te willen.. de brunetti is er ook nog niet...
    Laatst gewijzigd door tillens; 10 oktober 2010 om 20:38

Standaard

heeft niemand last van de straling van de PP2 onder een Pedaltrain.. waardoor je een piep / brom in amp te horen krijgt?

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    heeft niemand last van de straling van de PP2 onder een Pedaltrain.. waardoor je een piep / brom in amp te horen krijgt?
    Mijn WAH pakte een signaal op van de PP2, waardoor er een soort van brom ontstond. Ik heb de WAH met een stuk blik afgeschermd, nu heb ik er geen last meer van.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Maar wah's zijn daar ook wel erg berucht op, tenminste de wah's die met een inductor werken dan.

Vind zo'n pp2 of iets dergelijks wel erg fancy, maar ik kan het niet rechtvaardigen er zo veel aan uit te geven. Bovendien doet mijn 1spot het prima en volledig brom- en ruisvrij.

Standaard

probleem is dat ik nog niet eens een wah gebruik.. maar wanneer ik de PP2 onder mijn pedaltrain zet, krijg ik standaard een arsenaal aan brom erbij.

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    Heb em ver bij m'n wah vandaan staan
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten