Haha chief inspector FROST eerder, met de raadsels.
Met die lange tapeinden bedoel je dus de geel/groen en rood/geel, inkorten en op een plek dichterbij naar de massa? Voor het 'smoelwerk' is dat voor het gezicht?
Ja die draden in de preamp lopen erg paralell, maar ik wilde ze ook zo ver mogelijk uit de buurt houden van de heater draden, wellicht dat ik ze nog wat haaks op elkaar kan zetten, zullen het wel weer langere draden worden. Ik kijk eerst even of het straks naar behoren werkt. Ik heb ter referentie ook mijn silver jub layout erbij gehad, maar dat was toch een zooitje inclusief heater wiring. Maandagochtend modelletje met een 'pas aangestelde nog niet ingewerkte' werknemer die nog koffie nodig had denk ik.
Over die OT, ik ben van plan die naast de PT te gaan zetten maar dan haaks zeg maar. Zodat het ijzer van de OT richting de behuizing van de PT wijst. Of is het verstandiger om hem aan het eind te zetten dus bovenop het tooncircuit bij de eerste preamp buis?
@ Chris, mooi, heb je de mail nog gelezen over die Switches, kunnen die erbij geleverd? Verder duidelijk dus geen FX loop. Ik kom er wel overheen. Ach wellicht dat een delay voor de Express wel heel erg spacey gaat klinken. Tot in het ontembare
![]()
Favorieten/bladwijzers