Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 272
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Een aantal puntjes, ziet er netjes uit hoor daar gaat het niet om.

1 De draden aan de preamp buisjes lopen vrij parallel, ik hoop niet dat je daar last mee gaat krijgen mbt oscilleren. Mocht dat wel zo zijn denk dan hieraan.

2 De lange tapeinden van de trafo zou ik wel op maat maken voor het smoelwerk. Verder gewoon eerst maar eens kijken hoe hij functioneerd.

3 CHIEF inspector......

Frans.

Haha chief inspector FROST eerder, met de raadsels.

Met die lange tapeinden bedoel je dus de geel/groen en rood/geel, inkorten en op een plek dichterbij naar de massa? Voor het 'smoelwerk' is dat voor het gezicht?

Ja die draden in de preamp lopen erg paralell, maar ik wilde ze ook zo ver mogelijk uit de buurt houden van de heater draden, wellicht dat ik ze nog wat haaks op elkaar kan zetten, zullen het wel weer langere draden worden. Ik kijk eerst even of het straks naar behoren werkt. Ik heb ter referentie ook mijn silver jub layout erbij gehad, maar dat was toch een zooitje inclusief heater wiring. Maandagochtend modelletje met een 'pas aangestelde nog niet ingewerkte' werknemer die nog koffie nodig had denk ik.

Over die OT, ik ben van plan die naast de PT te gaan zetten maar dan haaks zeg maar. Zodat het ijzer van de OT richting de behuizing van de PT wijst. Of is het verstandiger om hem aan het eind te zetten dus bovenop het tooncircuit bij de eerste preamp buis?

@ Chris, mooi, heb je de mail nog gelezen over die Switches, kunnen die erbij geleverd? Verder duidelijk dus geen FX loop. Ik kom er wel overheen. Ach wellicht dat een delay voor de Express wel heel erg spacey gaat klinken. Tot in het ontembare
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie Bekijk bericht
    Met die lange tapeinden bedoel je dus de geel/groen en rood/geel, inkorten en op een plek dichterbij naar de massa? Voor het 'smoelwerk' is dat voor het gezicht?

Over die OT, ik ben van plan die naast de PT te gaan zetten maar dan haaks zeg maar. Zodat het ijzer van de OT richting de behuizing van de PT wijst. Of is het verstandiger om hem aan het eind te zetten dus bovenop het tooncircuit bij de eerste preamp buis?
    Ik bedoel de draadeinden welke uit het chassis steken onder de PT of heb je daar nog plannen mee? Idd voor het gezicht.

OT zeker niet dicht bij de preamp, 10 tegen 1 dat je daar problemen door krijgt.

Frans.
    Laatst gewijzigd door cluseau; 10 oktober 2010 om 22:35
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Senior Member

Standaard

Ik bedoel de draadeinden welke uit het chassis steken onder de PT of heb je daar nog plannen mee? Idd voor het gezicht.

OT zeker niet dicht bij de preamp, 10 tegen 1 dat je daar problemen door krijgt.

Frans.
    Oké dus de draden met de krimpkous erop. Nouja, als het geen effect heeft op de uiteindelijke sound dan laat ik het zo, Er komt toch nog een circuitbordje overheen. En echt korter kan ik ze niet afknippen zonder ze dubbel te vouwen en nog krimkous erop te doen. Of ik moet ze in de gaten van de trafo zelf proppen.

Oké niet bij de preamp, Dan komt de OT haaks naast de PT te staan. Weet ik ffkes weer voldoende.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.

Banned

Standaard

ik zou ze denk ik zo omder het boardje leggen fat ze niet direct onder een signaalpad komen. Kan nooit kwaad schat ik in.

Senior Member

Standaard

Oké dus de draden met de krimpkous erop.
    Neeeeeejjj, sorry ik ben ook niet duidelijk. Ik bedoel de schroefdraadeindjes.

Frans.
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Senior Member

chicken

Frans.
    Ghehe, dat dacht ik al. Maar ik wist het ook niet zeker.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Frans.
    Hahaha, oké ik zal ze opnieuw leggen en korter afknippen. wellicht met nog een extra lipje dichterbij.
    Te Koop:

Senior Member

Standaard

Hahaha, oké ik zal ze opnieuw leggen en korter afknippen. wellicht met nog een extra lipje dichterbij.
    Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Ik bedoel niet de koperdraden maar de lange bouten waarmee de PT is bevestigd. Dat noemen we tapeinden toch!

2 De lange tapeinden van de trafo........zie post 50
    Laatst gewijzigd door cluseau; 11 oktober 2010 om 09:08
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Ik bedoel niet de koperdraden maar de lange bouten waarmee de PT is bevestigd. Dat noemen we tapeinden toch!
    owww, op die fiets. even wat kortere halen. Ze zijn wel lang genoeg, dat dan weer wel.
    Te Koop:

Banned

Standaard

ik zou ze denk ik zo omder het boardje leggen fat ze niet direct onder een signaalpad komen. Kan nooit kwaad schat ik in.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten