Ik zat gister een beetje op TGP te kijken en kwam dit tegen, een hele fraaie oplossing voor je voeding op een PT-mini.
![]()
Ik zat gister een beetje op TGP te kijken en kwam dit tegen, een hele fraaie oplossing voor je voeding op een PT-mini.
![]()
Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.
(Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)
Muha, veel gitaristen die ik ken hebben een Nova Delay/Repeater/DL4 + 1 of 2 DD5/7, MXR delay of noem maar wat op hun board...
Heb het tot voor kort ook even gehad, maar dat was meer om mijn Nova te verkopen en een DD5 in de plaats ervoor te krijgen!
IK had alle opties persoonlijk gewoon niet nodig, ben niet zo'n fan van veel delay, maar het is wel een geweldig pedaal, die nova!!!
---
@ Guus, hij heeft 't niet helemaal goed afgeschermd, maar dat is écht NIET verkeerd!!!!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Yo! Hier s een pic van mijn boardje
board=tonetrunk68 (softcase) >gitaar>draadloos>t-rex compnova>mxr zack wilde>t-rex bloodymary>switchbox met 2 loops.. loop1 preamp van koch twintone met vs212 eronder.. loop2 line6 x3 live.. de out van de switchbox naar effect return zodat ik met de line6 direct de eindtrap aanspreek.. kan ik heel snel schakelen tussen direct buizenclean naar over de top flange/disto/pitch/wah sound via de switchbox..![]()
Used to use a "lukather size" rack..
Now downsized to a line6 x3 live & Koch....
G.A.S. for a Haar strat model.... mail me..
To Rack or Not to Rack.. that's the question..
@ Guus-25 Mooie voedingen zijn dat voor die Pedaltrain Mini.
Hier meer info.
http://acapella.harmony-central.com/....php?t=2472374
Ik vind die jack aansluitingen wel mooi, in dat linkje.
![]()
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
Op pagina 5 van het linkje staan een paar foto's van de onderkant.
http://acapella.harmony-central.com/...2472374&page=5
Moet zeggen dat het er allemaal erg mooi uitziet vooral het aanpassen van Pedaltrain boards.
Favorieten/bladwijzers