Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1094 van 1214 EersteEerste ... 945949941044108410921093109410951096110411441194 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.931 t/m 10.940 van 12136

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ik heb er een! Leuk koffertje, kun je aardig wat in kwijt en evt. natuurlijk om te bouwen (verhogingen ofzo). Ook zijn de randen van eht onderste gedeelte wat kleine zodat je pedalen zoals Boss makkelijker kunt bedienen en voor de kabels voor de in en uitgangen van de pedalen. Verder is hij te vergelijken met de Warwick Rockcase, die alu case zeg maar.
    ziet er prima uit inderdaad, heb hem pas gezien bij een jongen met wie ik in de trein zat (miss wel actief op GN? richting Groningen)...

Zag er goed uit, maar leek mij niet zo stevig als bijvoorbeeld een pedaltrain etc, wel goed, maar 'indrukbaar.' HOe ervaar jij dat?
    Ik heb idd pedalen van Boss (DD + FS5U) maar ook planet waves tuner, seymour duncan pup booster, een volumepedaal...

alvast bedankt!

Zeiler!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    ziet er prima uit inderdaad, heb hem pas gezien bij een jongen met wie ik in de trein zat (miss wel actief op GN? richting Groningen)...

Zag er goed uit, maar leek mij niet zo stevig als bijvoorbeeld een pedaltrain etc, wel goed, maar 'indrukbaar.' HOe ervaar jij dat?
    Ik heb idd pedalen van Boss (DD + FS5U) maar ook planet waves tuner, seymour duncan pup booster, een volumepedaal...

alvast bedankt!

Zeiler!
    Planet Waves tuner.. Vind ik echt de grootste miskoop van mij tot nu toe.. Reageert sloom, je hoort de stroom erdoorheen lopen etc. Erg irritant, voor minder heb je een Boss TU3, TC Electronic Polytune, Korg DT10/Pitchblack.. Wat mij betreft meerdere malen beter!

Maar dat is dan een mening.

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Planet Waves tuner.. Vind ik echt de grootste miskoop van mij tot nu toe.. Reageert sloom, je hoort de stroom erdoorheen lopen etc. Erg irritant, voor minder heb je een Boss TU3, TC Electronic Polytune, Korg DT10/Pitchblack.. Wat mij betreft meerdere malen beter!

Maar dat is dan een mening.
    hey! Ben ik het helemaal mee eens ! Maar qua snelheid vind ik het prima, en met 't volumepedaal omloog hoor je niets !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht

alvast bedankt!

Zeiler!
    Tsja Als je een beetje netjes met je spullen omgaat zul je hem niet zomaar in elkaar schoppen ofzo . Hij is inderdaad een beetje indrukbaar maar dat heeft de Warwick, die ik ook heb , ook. Pedaltrain is natuurlijk een geheel metaal frame wat dus een vel grotere draagkracht heeft en stug is. Gelukkig zijn ze niet massief hehe.
    Ik stamp niet hard op de pedalen en eigelijk nooit problemen met mijn boards gehad Als je bijv. de wah intrapt om hem te activeren dan voel je wel lichtjes de bodem bewegen maar geloof me, je moet echt hard trappen om het echt kapot te maken.
    De sluitingen vallen me tot nu toe ook 100% mee! Stagg maakt best leuke producten, zeker voor het geld maar de gitaren daarintegen.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Ook maar ff een update.
    - Phase90 is weer terug
    - Mi Audio blues pro ipv maxon od808
    - Airplane Flanger ipv oude Ibanez flanger

Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Mooi board Rocker_71
    Ik blijf trouwens de looks van die Airplane flanger echt super vinden! De Samples op internet die ik heb gehoord zijn ook niet verkeerd, leuk pedaal. Misschien wat voor de toekomst.
    Had jij trouwens ook niet die Univibe van Dunlop eerst op je board staan?

Senior Member

Standaard

Klopt. Ik had eerst de Dunlop Univibe erop staan.

Dat was zeker een goed univibe, maar ik vind de phase90 wat bruikbaarder. Ik wissel de speed per nummer af. Een snelle speed voor univibe achtige solo's en speed rond 10-11 uur voor akkoorden werk.
    Ik ben tegenwoordig ook niet meer zo van de vintage sound en was op zoek naar een wat moderner geluid. Vandaar dat de Phase90 weer terug is. Bovendien scheelt het weer een hoop ruimte.
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

En een extra 18V adapter
    maar wat je zegt, het scheelt aardig wat ruimte en gewicht. Ik heb sinds een aantal maanden ook de Dunlop Univibe met footcontroler (gebruik ik overigens niet veel) en ik vind het ook een geweldige vibe. De Phase90 gebruik ik ook meer trouwens omdat deze toch wat subtieler is alleen met de speed op max. krijg ik niet echt een vibe geluid hoor Meer een soort van versnelde tremelo met te veel depth Mooiste klinkt toch wel de speed op 1 uur of wat subtieler, 10-11 uur

Welke wah is dat trouwens? Ik gok op de 95Q van Dunlop?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ik blijf trouwens de looks van die Airplane flanger echt super vinden!
    Plus dat het toch echt een van de gavere pedalen is uit de recente Ibanez stal.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Mwah de DE7 en PM7 zijn ook redelijk recent en dat zijn ook twee hele toffe pedaaltjes

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten