Ik heb een (vrij jonge) leerling met zo'n gitaar. Hij verkeert nog in de fase dat hij naar de toets moet kijken om zich te oriënteren en zit er door die tree of life regelmatig flink naast![]()
Ik heb een (vrij jonge) leerling met zo'n gitaar. Hij verkeert nog in de fase dat hij naar de toets moet kijken om zich te oriënteren en zit er door die tree of life regelmatig flink naast![]()
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Typisch is dat.
Ik vind block markers weer te veel op elkaar lijken, doe mij maar dots op iedere gitaar...
"In God we trust, all others pay cash."
Als je minder gaat kijken kan het ook nog mis gaan. Ik heb les samen met een ander, die er laatst ook een fretje naast zat. Sorry, zegt 'ie, mijn gitaar stond niet goed en schuift zijn gitaar wat verder naar links op zijn schoot. Toen ging het wel goed. Was niet eens een grapje.![]()
Thanks!Ik quote hem lekker nog een keer. Wat een droomcollectie zeg!
Het duurt even maar dan heb je ook wat. Heb nu wel alles wat ik 'nodig' heb..
Maar misschien nog een goede 7 snaar, of bariton, hmmm...
Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.
het is lang geleden dat ik de familie compleet en vooral compleet gemonteerd eens op de foto kon zetten.
dus hierbij een complete Bill Lawrence loaded guitar family.
onder getoonde foto is een partscaster met korina body , maple hals, een setje keystone deluxe tele pickups met een chroom kapje van plastic.
in het midden een noiseless L200 en een greasebucket tonepot.
de rode cort is met voor samson ontworpen ultrasonic pickups en een L500R bij de brug.
samen met een q filter aan de tonepotmeter.
hieronder een cort met een L500XL, singlecoil noiseless L280N en de nieuwe L45.
weer samen met een q filter aan de tonepot.
en mijn eigenbouw, tenminste de body van mahonie met esdoorn top.
bij de neck een 30 jaar oude L250 single blade humbucker en de nieuwe heruitgebrachte L90 XL bij de brug, weer samen met een q filter aan de tonepot
heb dit weekend eindelijk deze gitaren via een koch buizenbak gehoord en kan niets anders zeggen dat van een steriele sound geen sprake is.
vooral de l45 is een grote verrassing.
een vol rond cleane sound met een bel achtige toon.
Favorieten/bladwijzers