Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1091 van 1214 EersteEerste ... 915919911041108110891090109110921093110111411191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.901 t/m 10.910 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Ziet er goed uit, Martijn! Wat voor sounds gebruik je de Blackstar en OCD voor?
    OCD gebruik ik als lichte, transparante drive: LP mode en drive onder 9 uur. Blackstar is voor medium marshall-achtige crunch (box of rock achtig, maar dan toffer) en high gain/solo's.
    Ben eigenlijk niet zo blij met die blackstar (kanalen zijn te verschillend gevoiced, log/groot, onhandige adapter die je moet gebruiken), dus ben op zoek naar een vervanging..
    Heb die pickle vibe al vervangen door een Xotic EP booster en heb nog een MI audio crunch box. Ga kijken of het daarmee lukt..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Verdomd lastig storing zoeken/verhelpen, maar verder wel een hele mooie en veelzijdige plank.
    valt toch wel mee, als een pedaal een probleem lijkt te geven, kun je'm gewoon via een directe switch (ok, met 1 extra voetbeweging/schakelfunctie) gewoon uit de prest halen..!
    Als ik niet zo'n mietje was qua gewicht van m'n pedalboard had ik'm zo -weer- op m'n plank gegooid..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Ja, licht is t niet! En dat met een tas.. Moet er niet aan denken om een case te hebben :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    valt toch wel mee, als een pedaal een probleem lijkt te geven, kun je'm gewoon via een directe switch (ok, met 1 extra voetbeweging/schakelfunctie) gewoon uit de prest halen..!
    Als ik niet zo'n mietje was qua gewicht van m'n pedalboard had ik'm zo -weer- op m'n plank gegooid..
    Daar heb je op zich wel gelijk aan, maar de switcher/looper heeft natuurlijk wel veel extra knoppen, aansluitingen en een voeding, veel (extra) storingsgevoelige dingen zijn dat.
    Het gewicht, tja. Nog een nadeel....

Om een beetje on-topic te blijven, hier een plaatje van mijn board, vrij veel effecten voor "weinig", alles via "Control Changes" te schakelen, dat is wat een gitarist uiteindelijk wil, kijk maar de de UNO mod op de FCB1010.

De Maxon OD808 is ondertussen vervangen door een Goudie FX 808+, geeft m'n overstuurde amps een soort van 3e kanaal.
    Ik vervoer hem ook in een tas, het board is er op gemaakt, lekker licht.

Senior Member

Standaard

Yep, laatst eens op mogen tapdansen ( ) en inderdaad en heel prettig en makkelijk board. Die GoudieFX vond ik wel een lekker ding zeg! Ik ben nog steeds wel van mening dat je die DD-3 echt in de loop moet gooien ipv. voor de amp. Ik weet het, kost wel weer meer gedoe maar dan kun je ook meteen je chorus erin zetten. De effecten komen dan echt beter tot hun recht. Met name de DD-3. Die Ibanez kan prima voor de FX loop. Maar verder vind ik het een heerlijk board, lekker makkelijk en een prettig formaat!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Effect !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Yep, laatst eens op mogen tapdansen ( ) en inderdaad en heel prettig en makkelijk board. Die GoudieFX vond ik wel een lekker ding zeg! Ik ben nog steeds wel van mening dat je die DD-3 echt in de loop moet gooien ipv. voor de amp. Ik weet het, kost wel weer meer gedoe maar dan kun je ook meteen je chorus erin zetten. De effecten komen dan echt beter tot hun recht. Met name de DD-3. Die Ibanez kan prima voor de FX loop. Maar verder vind ik het een heerlijk board, lekker makkelijk en een prettig formaat!
    Ja, was gezellig toen!

Het is idd veel extra gedoe om de DD3 en Afterimage in de loop te gooien, maar wie weet doe ik dat alsnog wel 's.
    Waarschijnlijk zullen die pedalen dan ook een aparte voeding nodig hebben, weer extra gedoe, ik vind het prima zo.

Senior Member

Standaard

Yeah, wanneer gaan we weer meeten...

Waarom denk je dat de pedalen die in de FX loop moeten een andere voeding nodig hebben? Ik gooi altijd mijn chorus, delay's etc in de FX loop, maar deze draaien gewoon mee op de DC Chain van de effecten die voor de FX loop staan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Effect !

Vaak krijg je last van extra brom(/ruis?) als je één en dezelfde voeding gebruikt voor pedalen in en uit de FX-loop, maar jij hebt er dus geen last van.

Standaard

weg met alle grote flightcasen en tig pedalen en naar een kleinere, lichtere set;

van:

Naar PedalTrain 2 (foto met GSM)

Ben er erg, erg blij mee!

Signaal:
    Tuner - Whammy - Ultimate Octave - Burbia (OCD/TS) - Loop (Fuzz Factory - Tremolo - PH2 - Phase 90 - AD-9 - DD20) - ABY Switcher

naar een Vox AC30 en een Marshall JMP
    Laatst gewijzigd door Chroxy; 27 september 2010 om 13:46

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    Ben er erg, erg blij mee!
    Eigenlijk weet je al dat er nu een vraag gaat komen wat de zelfbouwkastjes allemaal zijn?

Rechtsonder in ieder geval de GGG Amp ABY.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten