deze kleur is wel heel erg populair de laatste tijd, ik zie steeds meer zelfbouwerts met deze kleur, maar dat wil niet zegge dat t nie mooi is
Wat hij ziet er inderdaad bloedgeil uit
Tsjongejonge zeg, mooi hoor!!!![]()
Bedankt allemaal!
Straks even de binding schoonschrapen en de poriënvuller op de back en de hals aanbrengen.
Ik heb de 'Vernipor' poriënvuller van BOSS paints (Colora) gekocht. Deze is op alkyde-basis. Kan ik daar nitrocellulose verf over gebruiken? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat nitrocellulose ook alkyde bevat. Maar nu was ik niet zeker of de nitrocellulose lak aangebracht kan worden op hout waarvan de poriën gevuld zijn met een poriënvuller op alkyde basis.
prachtig![]()
no life without music
Sjapoo![]()
Prachtig daniel, je kan de plek van de reparatie niet zien. VAKWERK.![]()
Nogmaals bedankt!
Ondertussen is de poriënvuller aangebracht en nageschuurd. Daarstraks geprobeerd met m'n nagelnieuw verfpistool een eerste laag sanding sealer aan te brengen..
Wel, denk meer aan poedercoating![]()
Ondertussen geoefend met water en nu heb ik het pistool onder controle.. Had ik natuurlijk eerder moeten doen. Morgen snel even de gitaar wat schuren (gelukkig hoeft dit dus maar heel licht) en dan de eerste laag sanding sealer erop!
toen ik t proefje zag, dacht ik, leuk, maar niet perse op de gitaar. toen ik de gitaar zag, dacht ik , wat een visie heeft die man, het ziet er prachtig uit!!!!!
echt, chapeau.
vet vet vet, zeer inspirerend, ik denk wel dat ik maar gewoon eens begin aan een DIY kitje als je het niet erg vind![]()
Favorieten/bladwijzers