goddamn, wat een stuff maxim! felici, hoe kom je in godsnaam aan zoveel SM57`s? (en waarom)
goddamn, wat een stuff maxim! felici, hoe kom je in godsnaam aan zoveel SM57`s? (en waarom)
het zijn dus de yamaha's geworden en niet de krk's
had je nog andere monitors getest? leuke spullen voor de rest,
ach die behringer is prima. het is aleen maar een daw controller, en dat doet ie goed!
ik heb gister een showtje gedraait in luxor en toen mocht ik van een andere geluidstech (toffe gast trouwens) een boss/roland space echo gebruiken, wat is dat vet!!! die space echo staat bovenaan mijn wanted lijstje!
www.saneaudio.nlMuziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
Ga ik gebruiken voor zowel live als opnames. Klinkt prima, en een geweldige featureset voor de prijs: ingebouwde compressors, ingebouwde FX, 60 mm faders (en geen draaiknoppies) en lekker licht. Enige nadeel: losse voeding.
Hier een review.
Laatst gewijzigd door paulusdeBKB; 18 september 2010 om 09:44
https://soundcloud.com/paul-van-egmond/
"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.
Voor een prikje!
Super keurig tafeltje van een liefhebber.
Alles werkt feilloos en de originele handleiding + tech manual erbij!
(foto is van internet)
wauw! die is mooimag ik vragen wat je daarvoor betaalde?
een kleine recording aanwinst hier; een zoom h1, wel een grappig en simpel recordertje dat voorlopig de verwachting waarmaakt.
Vet ding! Congrats.
Ik vind het overigens jammer/vreemd dat er zoveel mensen hier voor de Yamaha HS-50's/HS-80's gaan... in dezelfde prijscategorie van de HS-50's is er naar mijn mening een stuk beter te mixen op KRK RP5 G2's of RP6's, maar zeker als je de HS-80's overweegt, spaar lekker door voor een setje ADAMs (A7 bijvoorbeeld, voor rond de 700-800 euro heb je dan wat serieuzere monitors)
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Klopt, maar bij het meenemen naar een optreden vind ik het een eng idee dat ik in theorie de voeding kan vergeten mee (of mee terug) te nemen. Als dat gebeurt, is er niemand die je kan helpen. Een eurostekker kun je nog wel uit een desktop-pc trekken of uit de frietpan. Zelfde verhaal met mijn X-Actjes: aansluiting via powercon. Prachtig natuurlijk maar dan wel goed opletten dat ik de voedingskabels niet kwijtraak.
Heb trouwens vandaag voor het eerst gewerkt met dit setje: wat liedjes gespeeld bij een huwelijksceremonie met elektro-klassieke gitaar, 2 zangeressen, een echte piano en een cello. Zangeressen allebei via Beta58, de cello met een AKG C1000s, de gitaar rechtstreeks in de tafel en de piano versterkt met een cheap-ass grootmembraan, op ongeveer een meter achter de piano opgesteld op heuphoogte. Ging allemaal uitstekend! Mengtafel is heel stil, de ingebouwde galm is bruikbaar en cello + piano klonken gewoon goed.
https://soundcloud.com/paul-van-egmond/
"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.
Favorieten/bladwijzers