Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32

Discussie: Goede reverb

Senior Member

Standaard

Ik heb jaren in een postrock band gespeeld en met mijn huidige band zijn we ook niet vies van de nodige invloeden uit die hoek en ik kan je zowel die RV-3 van Boss als de Holy Grail van harte aanraden. Ik denk dat het vooral te maken heeft met je speelstijl welk pedaal je het meest ligt. Ik ben zelf heel gek op de Holy Grail omdat je terwijl je speelt met je voet aan die ene grote knop kunt draaien en daarmee je geluid aan kunt passen. Met de RV-3 gaat dat niet zo makkelijk met een voet. Maar ik denk dat beide pedalen voor het genre goed klinken.
    Zelf gebruik ik de Holy Grail in combinatie met een Boss DD-20, dat werkt heerlijk. Misschien is voor jou de combinatie van reverb en delay in verschillende pedalen ook de moeite van het uitproberen waard.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Daarom mijn suggestie voor een digitale reverb: de Lexicon LXP-1. Erg fijn ding.

http://www.youtube.com/watch?v=e7v43BLKdm8

Volgens mij zegt Dirk dat er met die opmerking Lexicon reverb toch echt de algoritmes worden bedoeld. Dus dat je lexicon reberbs krijgt uit de digitech. Of snap ik er echt niets meer van
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten