Laatst gewijzigd door Hell's Engl; 9 september 2010 om 14:11 Reden: spelfoutje
Haar strat, Gibson Les Paul Standard, Suhr Tele
Suhr PT100 signature edition
Strymon BSR eergister binnen. De plate reverb met de shimmer mode, gedreven door de auto-swells van de DL4, is werkelijk hemels. Wellicht dat er binnenkort een kleine review komt met sound clips.
plaatje niet?![]()
![]()
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Nog steeds één van de mooiste boards!
Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.
(Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)
En dat gele apparaatje! is dat iets met foto cellen ofzo?
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
heej Guus, thanks man, laatst bij band practise al behoorlijk veel plezier had met de strymon . binnenkort live test.
hoe gaan de vorderingen bij jou bord trouwens?
tnx, ook voor de uitleg. that sums it right up![]()
dit is een simpele (yet effective) a/b box ( van shiny guitar effects ). Staat als laatste in mijn signaal pad. gaat terug naar de amp (fx in) of naar de Korg tuner. wellicht dat de tuner binnenkort naar de voorkant verhuist, a/b box eruit, en plek voor evt. iets anders ?![]()
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Niet helemaal meer een board, helaas, maar nogsteeds gedeeltelijk pedalen/etc:
En mijn aanwinst van gisteren en eergisteren:
Binson EchoRec B2 [Disc / Drum Delay]
Maestro Echoplex EP-4 [Tape Delay]
Moeten beiden nog even opgeknapt worden, maar dat komt helemaal in orde!
Heb een paar werken geleden ook een Melos Echomate EM-501 gekocht voor €25,- Dit is een kleine tape delay die een bandje gebruikt, een kleine. Hij is nu gerepareerd en ga hem volgende week ophalen als ik de EP-4 and Binson bij een vriend (TAAS) ga afdroppen.
De Melos wordt waarschijnlijk weer verkocht. De Binson en EP-4 blijven natuurlijk thuis en zijn studio tools.
niet slecht
@Fragedallic: die Strymon Blue Sky Reverb is echt zooo tof, maar wel erg prijzig voor mij...
Krijg er echt een mega GAS aanval van![]()
Favorieten/bladwijzers