Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 627 van 1797 EersteEerste ... 12752757761762562662762862963767772711271627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.261 t/m 6.270 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Schiphol-Rijk is een plaats en bedrijventerrein op/bij Schiphol. Niets mis mee dus. Maar je hebt het over een '78 bas en een 2008 bas. Typefoutje?
    Hij lijkt me er ook legitiem uit te zien, maar er zijn ongetwijfeld forummers met meer kennis van zaken aangaande deze bas. Succes!

Gr. C.

Idd typefoutje.
    You bought a guitar to punish your ma...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ik ken de verkoper, dat is volledig in orde hoor.

O.T. fake Gibson
    Kijk, dit helpt
    Thnx
    You bought a guitar to punish your ma...

Senior Member

Standaard

Ik hoop dat de Postema die een bod gedaan heeft, niet EJPostema van het forum is. Dit lijkt toch verdacht veel op een Chinese nepper en gezien de korte omschrijving zal het er ook wel eentje zijn.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Is nep: headstock shape klopt niet, decal niet goed geplaatst, cutaway heeft niet de juiste vorm en de stand van de potmeters klopt ook niet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Ik hoop dat de Postema die een bod gedaan heeft, niet EJPostema van het forum is. Dit lijkt toch verdacht veel op een Chinese nepper en gezien de korte omschrijving zal het er ook wel eentje zijn.
    Haha, erg scherp van je. Vond de gitaar zelf ook al verdacht. Maar wist het niet zeker. Heb een bod gedaan + email voor meer duidelijkheid. Wil nog wat foto's zien en het zeker weten voordat ik het in dit topic zou neerzetten

Senior Member

Standaard

reactie van de verkoper nav mijn bod van 1850 euro....
    volgens mij was er wel een slash signature, maar goed...

Geachte M, uw bod klinkt heel leuk maar als uw een kenner bent weet uw ook wel dat slash dit model nooit heeft uit gebracht, dit model komt uit japan en is geen echte gibson(illegaal). hij ziet er helemaal uit als een gibson in alle zichten en hij doet het ook gewoon maar het is geen echte. ik laat dit uw op deze manier weten omdat ik dit niet openbaar wil weer geven . ik had deze gitaar gekregen voor mijn verjaardag. bvd roel
    Can't have to many Tele's

Standaard

Dat slaat werkelijk nergens op. Hij geeft nog toe dat hij eigenlijk illegaal bezig is, en dan zegt hij er nog ijskoud bij dat hij dit liever niet expliciet erbij zet.
    Boycotten die handel!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Dat slaat werkelijk nergens op. Hij geeft nog toe dat hij eigenlijk illegaal bezig is, en dan zegt hij er nog ijskoud bij dat hij dit liever niet expliciet erbij zet.
    Boycotten die handel!
    Inderdaad, raar verhaal allemaal.

Het is dus gewoon een Chinese ripp-off van een knaak en een bos uien

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    reactie van de verkoper nav mijn bod van 1850 euro....
    volgens mij was er wel een slash signature, maar goed...

Geachte M, uw bod klinkt heel leuk maar als uw een kenner bent weet uw ook wel dat slash dit model nooit heeft uit gebracht, dit model komt uit japan en is geen echte gibson(illegaal). hij ziet er helemaal uit als een gibson in alle zichten en hij doet het ook gewoon maar het is geen echte. ik laat dit uw op deze manier weten omdat ik dit niet openbaar wil weer geven . ik had deze gitaar gekregen voor mijn verjaardag. bvd roel
    Op zich netjes maar wel misleidend dat hij dit er niet even bij zet. Dat hij de gitaar wil verkopen begrijp ik wel (als het een krijger is) en als hij het erbij zet dat het een Chinees kopietje is dan heb ik daar wel vrede mee.

Hij is overigens zelf ook blijkbaar geen kenner gezien het gewoon een 'appetite' les paul moet voorstellen die wel is uitgebracht...

2000 geboden,best pittig...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten