Code:e -------------------------------------5----------------------------------- b -----------------------------------5---8-5----------8-10-8-----------8--- g ---5-7-5----------------------5-6----------7--------8-10-8h9---------8h9- d -7-------7-----5-7-5--------7----------------7---10----------10-8-10----- a -------------7--------7-------------------------------------------------- E ------------------------5\-----------------------------------------------Zo klinkt-ie mij ongeveer in de oren.Code:e ---------------------------------------------------- b ----10-12-10--------------10------------------------ g ----10-12-10h11-----------10h11--------------------- d -12--------------12-10-12----------2---------------- a ---------------------------------------------------- E --------------------------------------3-3-0---------
En nu heb ik eindelijk eens even die solo uitgezocht; ik speel het nummer al jaren live maar heb me er altijd doorheen geïmproviseerd
Akkoorden
Fmaj7 - Em - A - C - D - E
Tegelijk denk ik dan: dat hoor je toch
Het schrijven van de tab hier was aanzienlijk meer werk dan het uitzoeken van de juiste tonen.
Maar veel plezier ermee![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers