Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: effecten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    en er zit een buis in (wat de meeste pedalen niet hebben)
    Goed argument om een pedaal te kopen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bunzing Bekijk bericht
    Er staat een MI audio blues pro op gitaarmarkt, de fuzzswitch ontbreekt echter...
    Dat kan, de eerste versie van de Blues Pro had die fuzzswitch niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Erg mooi in de goeie mids en wat compressie: Barber DirectDrive, dat rode ding van MI Audio (even de naam kwijt, is de sound die je zoekt maar is wel wat fizzy in mijn oren), Catalinbread Dirty Little Secret (persoonlijke favoriet), Fulltone OCD.... zijn ook regelmatig tweedehands te vinden.
    Dat rode ding van is de Crunchbox. Echter, ik vond hem ook veel te fizzy, zeker met een strat. Je kan hem proberen, maar ik zou hem links laten liggen. De Directdrive is voor onder de 100 euro 2e hands te scoren, de OCD voor net iets meer. Prima pedalen.

Junior Member

chicken

Hallo allemaal!

De OCD, is die niet heel erg TS-achtig?

die Catalinbread klinkt inderdaad zeker niet verkeerd, kan hem echter nergens vinden (nieuw in nederland?), wel tweedehands op mp, vraagt 139, is dat dan een hoofdprijs met 120 geboden of?

Dat verklaart van die fuzz switch "lack of fuzz switch." vraagt 70, wat wel veel beter te betalen is !

Die crunchbox vind ik persoonlijk ook niet zo lekker, heb ik wel over gespeeld, tegelijkertijd met dus de MH die ik er wel écht uitpakte!

Die Barber Direct drive ken ik dus niet echt, eens het testen waard...

Bedankt Nielsje en Mitch ! Zo leer ik weer heel wat bij.

groet bunzing

Moderator

Music

Blijkbaar lees je nog niet zo héél lang mee, anders wist je dat ik een grafhekel heb aan alles wat ook maar enigszins klinkt als een Tubescreamer
    Nee, de OCD ligt echt in de 'ruwer' klinkende overdrives. Doet het heel lekker met een strat ook.
    De Catalinbreads worden verkocht bij www.degierguitars.com, staan ook gewoon op de website van Catalinbread als dealer? Écht heel erg goed.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Junior Member

chicken

Hallo Mitch!

Ik lees al wel een poosje mee, maar verbind meestal niet zo namen met meningen !

Ik vind hem nu gewoon erg handig en prima klinken, maar zou liever zelf ook op een ander soort pedaal overgaan ! Komt nog wel als ik student-af ben, haha!

oké. wat er nu even in mijn hoofd staan zijn OCD (V1-4?), MH en catalinbread... Denk dat die laatste mij wel redelijk overtuigd... moet dat maar eens gaan proberen!

bedankt, groet, Bunzing

Moderator

ideetje

Vermeld ook zeker je woonplaats nog even in je Profiel, dan kun je wat gerichtere tips krijgen m.b.t. winkels of Marktplaats aanraders etc.!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Junior Member

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vermeld ook zeker je woonplaats nog even in je Profiel, dan kun je wat gerichtere tips krijgen m.b.t. winkels of Marktplaats aanraders etc.!
    prima, gedaan, Groningen tot Amersfoort en alles daartussen is prima bereikbaar, haha !

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten