Tsja die zal ik toch ééns aan de tand voelen, voor de prijs van een boutique pedaaltje ...
Tsja die zal ik toch ééns aan de tand voelen, voor de prijs van een boutique pedaaltje ...
Die Vox met 2W uitgangsvermogen lijkt me idd een mooi ding. Ik vind blackstar eigenlijk een beetje passe, of zeg ik hier iets onvergevelijks![]()
Doe mij de Series One 200 maar![]()
+1
&+1 voor de HT1H-R
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Het is misschien wel handig, maar dit komt op mij weer echt over als een hebbeding. Iets GASverwekkends dat je na een tijdje niet veel meer gebruikt.
Dat kan prima zo zijn, maar nu spreek je uit ervaring. De opmerking waarop ik reageerde was een aanname en direct daarop wordt dat alweer als een waarheid opgepikt...napraterij dus. Wanneer je 'm bespeeld hebt en dan tot de conclusie komt dat er teveel gain op het kanaal zit wat niet lekker te regelen valt met de gainknop....is het een ander verhaal.
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Favorieten/bladwijzers