Het lijkt me best leuk ampje voor thuis. Reverbje vind ik ook wel pre voor een slaapkamer ampje opzich. Gewoon lekker simpel en reverb maakt het toch vaak iets dieper van sound.
Het lijkt me best leuk ampje voor thuis. Reverbje vind ik ook wel pre voor een slaapkamer ampje opzich. Gewoon lekker simpel en reverb maakt het toch vaak iets dieper van sound.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Perfect dat lijstje met verschillen.. denk zelf dat de HT-5 altijd leuker is door zn 4 bands EQ. Dat van reverb en MP3 in, is te verwaarlozen. Een goede multi-effecten pedaal van Boss heeft dit ook al...
als de top 3 tientjes goedkoper kan door hem zonder reverb te leveren, inderdaad liever zonder reverb, trapboxjes genoeg.
" Ik heb net de HT-1 gekocht. Mijn mp3 speler klinkt zo slecht over het overdrive kanaal?"
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Ach, voor drie tientjes een ingebouwde reverb is toch wel interessant. Scheelt weer kabels etc. En koop je voor dat geld een pedaaltje met fatsoenlijke galm? Ik had bij de HT-5C een EH Holy Grail + gekocht, want ik miste toch wel wat ruimte. De Blackstar is inmiddels weer weg, de Holy Grail heb ik nog... (-;
Misschien toch de HT-1 top weer aanschaffen en aansluiten op een 12" cab dat ik nog heb, want een 8" speakertje vind ik wel erg mager. Verdorie, waarom krijg ik nou toch weer zin in zo'n ding....
Gr. C.
Nou, voor een overtuigende metalsound is 1 hele Watt wel wat aan de magere kant. Daarbij kun je met een Metalzone ook best een overtuigend metalsound krijgen op je slaapkamer, waar dit ampje voornamelijk zal komen te staan. Ik ben het dus helemaal met je eens, een crunch-kanaal zou ik fijner hebben gevonden.
Favorieten/bladwijzers